Strona 2 z 2

RE: ŻRE OLEJ

: 01 lis 2013, 14:01
autor: Painkiller
Ten oring na trzonku zaworu ma być swobodny a nie osadzony w jakimś rowku.
Taki patent wydziałem w wielu silnikach z tamtej epoki, i to jest fabryczny pomysł..

RE: ŻRE OLEJ

: 01 lis 2013, 16:06
autor: pop
W oryginalnych zaworach osadzony w kanałku.Nie było stosowane we Władymircu o to chodziło.Mechaniką przestalem się trudnić w latach 90-tych i jak widać nikt nie zgłosił,że coś zmieniono w kolejnych latach produkcji.

RE: ŻRE OLEJ

: 02 lis 2013, 16:42
autor: Painkiller
Ok ktoś mógł zerżnąć ten patent.
Jak pisałem wyżej widziałem to w różnych silnikach nie tylko T-25..

RE: ŻRE OLEJ

: 20 gru 2013, 14:14
autor: lucja
Witam, lepiej wymienić całe głowice czy warto się bawić w regeneracje.

RE: ŻRE OLEJ

: 20 gru 2013, 18:21
autor: Bolszewik
wymienić

RE: ŻRE OLEJ

: 24 gru 2013, 11:33
autor: Painkiller
Popieram przed mówcę nie opłaca się REGENEROWAĆ ich żywotność stoi pod wielkim zamkiem zapytania ??.(Wiem z doświadczenia).
A kolega jest pewien,że wypluwa olej tylko głowicą i nie ma przedmuchów w cylindrach..??

RE: ŻRE OLEJ

: 27 lut 2014, 20:28
autor: lucja
Witam, w końcu zabrałem się do Władka. I zauważyłem, że na cylindrze do siódmego żebra był widoczny olej. Na drugim nic. Jak odkręciłem głowice to również zauważyłem, że na tłoku w komorze spalania znajduje się olej.
Czy mogę uważać, że głowica do wymiany i, że to był powód brania oleju.

pozdr.

RE: ŻRE OLEJ

: 27 lut 2014, 21:13
autor: Bolszewik
Prawdopodobnie tak, a gładź była dobra ?

Może da się ją naprawić, winny może być prowadnik zaworów.

Jak chcesz się bawić to poszukaj kogoś kto grzebał w głowicach. Ja mam uraz do naprawy głowic bo mnie oszukali %^&$$#$@# !!!

RE: ŻRE OLEJ

: 02 mar 2014, 15:56
autor: Painkiller
Nie opłaca się robić głowic,szybko siadają.
W tych samych pieniądzach kupisz nowe z pewnością dłużej po żyją,niż regenerowane..