Strona 2 z 2

RE: Dodatkowe wyjscie hydrauliczne URSUS C 328

: 28 gru 2013, 16:51
autor: Wicher
Wywrot w ciągniku jest koniecznie potrzebny, co do tego wątpliwości nie ma. Tylko że do pary z wywrotem trzeba mieć wywrotkę ;)

RE: Dodatkowe wyjscie hydrauliczne URSUS C 328

: 28 gru 2013, 17:29
autor: kupiec
damber,chętnie obejrzałbym dokumentację fotograficzną,filmową z produkcji Twojego pługa śnieznego (jeżeli takową posiadasz i nie masz nic przeciw żeby ją udostępnić). Poczyniłem już pierwszy krok do budowy spycha, mianowicie zdobyłem za dwa browary ocynkowany,dość gruby zbiornik podgrzewacza wody.:D

RE: Dodatkowe wyjscie hydrauliczne URSUS C 328

: 29 gru 2013, 16:49
autor: damber
Nie ma sprawy - fotki z prac przy pługu robię na bieżąco, to jak skończę zrobię filmik i wrzucę.

Dobrze, że w kraju obowiązują dwie waluty - złotówki i browary :D
To interes dobry zrobiłeś - taniej takiego zbiornika, to raczej nikt Ci nie sprzeda ;)

RE: Dodatkowe wyjscie hydrauliczne URSUS C 328

: 30 gru 2013, 11:20
autor: Wicher
Bo w każdym cywilizowanym kraju można płacić gotówką i PRZELEWEM ;)

RE: Dodatkowe wyjscie hydrauliczne URSUS C 328

: 21 sty 2014, 22:18
autor: kupiec
Co by nie tworzyć dodatkowego tematu zapytam;
-chciałbym wymienić olej w pompie wtryskowej (c 328) w regulatorze obrotów zmieniłem,gdzie jest spust oleju z p. wtryskowej?
-na jaki kolor była malowana kabina (budka)
- co było malowane na kolor czarny oprócz filtra powietrza,lamp?
- czy siedzenie pasażera było w kolorze maski ,błotników?

RE: Dodatkowe wyjscie hydrauliczne URSUS C 328

: 21 sty 2014, 22:24
autor: chrapek3011
Ławka na pewno była w kolorze blacharki.

RE: Dodatkowe wyjscie hydrauliczne URSUS C 328

: 19 cze 2014, 18:47
autor: damber
Jeśli masz jeszcze oryginalną pompę wtryskową na bazie regulatora R4V, to są dwa korki spustowe w takiej pompie wtryskowej. Pierwszy do regulatora - znajduje się u dołu pokrywy tylnej regulatora. Drugi korek pompy wtryskowej znajduje się od dołu w jednej z zaślepek otworów korpusu pompy - ciężko widoczny. Spuść stary olej z regulatora i pompy. Do regulatora i pompy wlej po 250 ml oleju napędowego odpal silnik na ok. 5 min. aby wypłukać brud. Spuść olej napędowy i wlej olej silnikowy aż do górnej kreski na bagnetach pompy i regulatora.

Budki - rama daszku i pałąki błotników były malowane pod kolor blach.



Z czarnym kolorem, to różnie było. W moim C 325 czarne były filtry, podesty, deska rozdzielcza, pokrywa popychaczy rozrządu, sygnał dźwiękowy - podczas czyszczenia wszystko się wyjaśni co w jakim kolorze było. U mnie zbiornik paliwa był fabrycznie wiśniowy! ale to mi się akurat nie podobało - wolałem w kolorze korpusów :)

Koniec OT *tup*








------------------------------------------------------------------------------------------------
Już wiem jak zrobię wyjście hydrauliczne w moim ciapku tak, aby mieć na wyjściu wszystkie funkcje oryginalnego rozdzielacza z C 325.