RE: Vistar - 2ca90
: 04 wrz 2014, 2:09
"krypton" - Mam nadzieję, że nie spaliłeś na panewce, bo oczywiście biorę pod uwagę twoje rady. Zwracałem się per-Pan, ponieważ trudno do kogoś pisać bezosobowo, jednak szanuję twoją bezosobowość. Opisałeś na forum historię swojego życia więc zacznijmy jak z tym mostem - od końca.
Cenię twoje doświadczenie zawodowe i na przyszłość postaram się, Ciebie więcej nie razić swoim brakiem teorii, póki co możesz mnie poprawiać - ja się nie obrażę i wyciągnę wnioski. Zgadzam się z tobą, że praktyka bez teorii nie może istnieć i pozwolę sobie jeszcze uzupełnić twoją teorię - (o cechę osobowości fachowca) - a mianowicie, wyczucie mechanika w znajdowaniu problemu, czy wady oraz skuteczne naprawianie, czy rozwiązywanie problemu, ponieważ bez takich cech mechanik będzie tylko bezużytecznym narzędziem. Chciałbym także moje rozwiązania konstrukcji zostawić w tajemnicy dając tym samym pole do popisu innym.
Twoje doświadczenie jeżeli zgodzisz się pomóc chciałbym wykorzystać w znalezieniu innego problemu, ale nie odwracajmy już tego mostu i znajdźmy inny sposób komunikacji."Marek 79" - na zdjęciach tego rzeczywiście nie widać, ale czytaj posta może coś zrozumiesz."fezod" - Pozostaje tylko robota. Powodzenia!"z_daro" - Sprężarka jest elementem rozwojowym, można ją wykorzystać do różnych celów - na razie jednak pompuję i maluje.
Pękanie półosiek to częsta wada mostów skracanych, przy spawaniu przeciętych elementów tylko wydaje się nam że pozostaną w osi, ponadto spawy osłabiają materiał, jednak samo odwrócenie mostu nie oznacza wady.
Radzę jednak sprzedać stary most na złom, dołożyć i kupić coś w orginalnym rozstawie pamiętając o solidnym połączeniu krzyżakowym.
Cenię twoje doświadczenie zawodowe i na przyszłość postaram się, Ciebie więcej nie razić swoim brakiem teorii, póki co możesz mnie poprawiać - ja się nie obrażę i wyciągnę wnioski. Zgadzam się z tobą, że praktyka bez teorii nie może istnieć i pozwolę sobie jeszcze uzupełnić twoją teorię - (o cechę osobowości fachowca) - a mianowicie, wyczucie mechanika w znajdowaniu problemu, czy wady oraz skuteczne naprawianie, czy rozwiązywanie problemu, ponieważ bez takich cech mechanik będzie tylko bezużytecznym narzędziem. Chciałbym także moje rozwiązania konstrukcji zostawić w tajemnicy dając tym samym pole do popisu innym.
Twoje doświadczenie jeżeli zgodzisz się pomóc chciałbym wykorzystać w znalezieniu innego problemu, ale nie odwracajmy już tego mostu i znajdźmy inny sposób komunikacji."Marek 79" - na zdjęciach tego rzeczywiście nie widać, ale czytaj posta może coś zrozumiesz."fezod" - Pozostaje tylko robota. Powodzenia!"z_daro" - Sprężarka jest elementem rozwojowym, można ją wykorzystać do różnych celów - na razie jednak pompuję i maluje.
Pękanie półosiek to częsta wada mostów skracanych, przy spawaniu przeciętych elementów tylko wydaje się nam że pozostaną w osi, ponadto spawy osłabiają materiał, jednak samo odwrócenie mostu nie oznacza wady.
Radzę jednak sprzedać stary most na złom, dołożyć i kupić coś w orginalnym rozstawie pamiętając o solidnym połączeniu krzyżakowym.