Strona 2 z 4

RE: C-328 (1967)

: 25 sty 2015, 22:14
autor: chrapek3011
W C-328 wszystko powinno być w kolorze korpusów...w C-325 były detale w kolorze czarnym...

RE: C-328 (1967)

: 25 sty 2015, 22:20
autor: Pawelc-328-
Ursus napisał/a:
Zrób więcej fotek tych błotników. Mam takie do C328, ale w stanie ideał.

Skąd jesteś ?
Jeśli kolega nie był by zainteresowany to ja chętnie, jeśli faktyczanie w idealnym stanie...

RE: C-328 (1967)

: 25 sty 2015, 22:49
autor: Ursus
Pawelc-328- napisał/a:
Ursus napisał/a:
Zrób więcej fotek tych błotników. Mam takie do C328, ale w stanie ideał.

Skąd jesteś ?
Jeśli kolega nie był by zainteresowany to ja chętnie, jeśli faktyczanie w idealnym stanie...
Tylko, że ja bardziej jestem skłonny na zamianę na te do C325 ;)

RE: C-328 (1967)

: 26 sty 2015, 14:17
autor: liqwidator
żeby nie zakładac nowych tematów to się tu podepnę jakie kolory korpusów były w c328? bo w moim mam wszystko na czerwono są ślady lakieru zielonego i niebieskiego a na skrzyni pod zdartym czerwonym jest goły metal

RE: C-328 (1967)

: 26 sty 2015, 23:42
autor: Ursus
Wrzucam fotki na prośbę:

Obrazek
Obrazek

RE: C-328 (1967)

: 27 sty 2015, 0:26
autor: kupiec
Ursus napisał/a:
Wrzucam fotki na prośbę:

Obrazek
Obrazek

Psiknąłem dziś poółwkę:D


Autorenolak w rzeczywistości jest ciemniejszy,fotki robione telefonem

RE: C-328 (1967)

: 28 sty 2015, 10:31
autor: anabol
Bardzo ładnie rozlany, jakim lakierem malowałeś?

RE: C-328 (1967)

: 28 sty 2015, 10:58
autor: kupiec
anabol napisał/a:
Bardzo ładnie rozlany, jakim lakierem malowałeś?
corina reaktywny podkład antykorozyjny
podkład akrylowy wypełnajacy
autorenolak 0624 +utwardzacz akadur

RE: C-328 (1967)

: 28 sty 2015, 15:54
autor: bossmann
Pięknie wydląda.

RE: C-328 (1967)

: 28 sty 2015, 17:48
autor: damber
Jedna rzecz mnie trochę zmartwiła..., a chodzi mi o pomalowane gumy. Zrobią się twarde i zaczną pękać, ale to tylko taka moja uwaga i mam nadzieję, że nie będziesz miał mi tego za złe, bo lakier wygląda świetnie :)

RE: C-328 (1967)

: 28 sty 2015, 20:44
autor: kupiec
Trochę niechlujnie to wygląda ale niestety swój czas muszę dzielić na pracę ,rodzinę i czasami na hobby brakuje.Gumki się wymieni jak to wszystko trochę do "kupy" ogarnę :D.

Chłodnicę prysnąć na czarno czy szaro?

RE: C-328 (1967)

: 28 sty 2015, 20:50
autor: chrapek3011
Chłodnicę i filtr powietrza na czarno...ja bym zrobił w połysku.I pamiętaj żeby tunel wentylatora był w kolorze korpusów.

RE: C-328 (1967)

: 28 sty 2015, 20:53
autor: kupiec
chrapek3011 napisał/a:
Chłodnicę i filtr powietrza na czarno...ja bym zrobił w połysku.
I wszystko jasne:D

Sławek trzymaj dla mnie komplet gum do 328 + osłonki przegubów

RE: C-328 (1967)

: 28 sty 2015, 20:59
autor: chrapek3011
Przewodów do chłodnicy nie mam ale reszta jest.

RE: C-328 (1967)

: 30 sty 2015, 8:59
autor: kupiec
Pracowałem trochę przy oryginalnym szperaczu , praktycznie jest gotowy do złożenia, brakuje tylko gumowej uszczelki.Czy jest jakiś współczesny zamiennik czy po prostu zrobić z dętki?



Zdobyłem jeszcze jeden szperacz w stanie " dziewiczym".Mocowanie jest trochę inne,czyżby pierwsze
c 330?



[ url ]https://picasaweb.google.com/lh/photo/M ... directlink [ / url ]

RE: C-328 (1967)

: 30 sty 2015, 9:40
autor: Pawelc-328-
Widełki masz wkręcane, tak jak w c-325... c-328 powinno mieć widełki wsuwane.

RE: C-328 (1967)

: 30 sty 2015, 19:26
autor: anabol
bardzo ladna robota te z malowałem renolakiem

RE: C-328 (1967)

: 30 sty 2015, 20:33
autor: Pawelc-328-
Współczesnych uszczelek do takich lamp to nie widziałem, nie wiem...

Znalazłem za to taką, tylko nie wiadomo jakiej jest średnicy:
http://allegro.pl/nowa-org-uszczelka-la ... 38847.html

RE: C-328 (1967)

: 30 sty 2015, 21:44
autor: kupiec
Super Glue załatwił by temat odpowiedniej długości,jednakże ta uszczelka na allllleldrogo ma już swój wiek i widać miejscami parcieje.Prawdopodobnie będę dorabiał z dętki rowerowej.:D

Filtr w kolorze:D

Obrazek

RE: C-328 (1967)

: 31 sty 2015, 6:38
autor: damber
Filtr jak nówka wygląda i o to chodzi!