Zrobilo sie ciekawie:D
Tak kolego dzieki za informacje.Wiem ze to przejsciowka w 1975 byly nowe i stare obciazniki napewno i moze jeszcze kilka rzeczy jednakze blok silnika C360 w marcu 1975 to chyba za wczesnie.To zdjecie okazalo sie bardzo przydatne w dorobieniu napisu C-355,wielkie dzieki ze go wkleiles.
Zreszta dotarlem do prawdziwych informacji na temat tego ciagnika.
Otorz w 1985 roku w kolku rolniczym juz sie zaczelo zle dziac.Traktorzysci,mechanicy juz wiedzieli ze beda zwolnienia.Do konca kadencji tego kolka zostali tylko pupile kierownika(czytaj konfident),ormowcy i kolesiostwo.Moj ŚP.Ojciec tez wiedzial ze wyleci.Prawdopodobnie sprawe zalatwili jeszcze przed przetargiem bo sie wszyscy tam znali i razem morze wodki wypili:D,a drugi ocean ropy sprzedali lub wylali do rowu.
Wjechali poprostu blokiem silnika i skrzynia C360 z roku najprowdopodobniej 1981(rok produkcji odlany na skrzyni) w ta C-355.
Przygotowali to do sprzedazy,ŚP.Ojciec juz wiedzial co ma kupowac wczesniej.
Numery na moscie orginal C-355 i zgadzaja sie z tymi dow.rejestracyjnym takze most orginal(slady ciemnoniebieskiej splowialej farby na moscie),numery zostaly rozkodowane juz pare miesiecy temu,numery odpowiadaja rocznikowi 1975. .Numer silnika w dowodzie to 21T29394/82 i nie wiem co one oznaczaja,moze ktos potrafi rozkodowac?Tabliczki na silniku brak wiadomo dlaczego..
Jest decyzja bedzie dawca czesci,blok silnika i skrzynia zostanie usunieta.Kilka miesiecy szukalem dawcy czesci,nawet na tym forum dalem ogloszenie,ale wszystko na nic ,wszystko bylo sklonowane.Dalem sobie spokoj i zaczolem kupowac czesci i wiem ze to byl blad,trzeba bylo zaczac od dawcy.Bedzie dawca czesci nawet juz jest kandydat wybrany:)
Moze to i dobrze bo teraz zostanie wszystko sprawdzone tak jak sie powinno robic.
Numer na skrzyni
Czesci
Tablica rozdzielcza
Jest wszystko orginalne oprocz wskaznika podwojnego ze starym logo KFM ktorego caly czas poszukuje.Ta obudowa tablicy od C4011 jest w orginale i posluzy jako wzor do malowania obudowy tablicy C355 w kolorze mlotkowym.Przycisk klaksonu ELESTER 5A,przycisk rozrusznika
ELESTER 25A.
Oswietlenie.Lampy tyl i kierunki sa nowe,uszczelki lamp tyl uzywane.Lampy i tak pojada do lakierni proszkowej w celu odswierzenia lakieru.Lampy przod to sprawa otwarta jeszcze,ale chyba beda te czeskie.Te lampy przod po srodku to chyba jakies podrobki.
Instalacja orginal produkcja PRL,pozostale czesci tez co do tlumnika mam watpliwosci(tyle sa warte zapewnienia niektorych sprzedajacych).
Z dwoch filtrow zostanie zlozony jeden i do lakierni proszkowej pojedzie.
