Biała , którą posiadam, jest troszkę niedoskonała, a czarną kierownicę mam niemal idealną.
Zielony.... to prawdziwe cholerstwo w dobraniu i dorobieniu.
Orginalny lakier jest żywiczny z tego co się dowiedziałem.
Mam kilka kokpitów.
Dwa z tych kokpitów , dobrze zachowene kolory pokrywały się. Trzeci były już lekko ciemniejszy więc jako wzór przyjąłem te dwa zgodne.
Mam jeszcze dobrze zachowaną skrzynkę narzędziową. Od spodu jest bardzo ładny kolor, ale już minimalnie ciemniejszy niż te dwa kokpity.
Jeżeli będę przemalowywał ( a chyba kiedyś będę

) to będę właśnie dobierał pod tą skrzynkę.
Fotek z układu kierowniczego poszukam, ale istotną sprawą jest podcięcie w jednym z ramion, ja mam podcięte w ramieniu od strony silnika. W samej kostce, gdzie mocowany jest wianek z kulkami, zmieniłem śruby na płaskie, inbusowy, zaokrąglony łepek, żeby były niższe
W czyimś temacie trochę o tym było, też poszukam.
I jeszcze ze zmian... wymieniłem mechanizm różnicowy , na szybki, skośny. Jest różnica, jest ciszej. I jest szybciej, ale tego jeszcze w pełni nie mogę sprawdzić ponieważ nie mam jeszcze przeglądu.
Nie mogę też połapać się na jakiś kąt ustawić wtrysk.
Jak poznać to po pompie ?