Strona 16 z 26

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 30 mar 2010, 22:56
autor: Ursus
Sekcje są po 78 zł/szt. ale zaworków niestety nie posiadają.

http://allegro.pl/item979490043_element ... or_25.html

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 31 mar 2010, 8:33
autor: Jacek ze Skansena
Paweł czy ich nie porąbało lekko? Za wysłanie dwóch sekcji w liście z bąbelkami chcą 20 zł.??? Chyba ktoś sobie do ceny dodaje marżę.

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 31 mar 2010, 14:34
autor: Ursus
Ale Jacek to nie Poczta Polska tylko kurier. Dziś zamawiasz, jutro masz w domu. Więc to kosztuje - naprawdę 20 zł za kuriera to nie jest dużo.

Pewnie można się dogadać i wyślą pocztą za 10 zł.

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 31 mar 2010, 15:04
autor: Jacek ze Skansena
A czy ja chcę kuriera? mi wystarczy jak to tydzień idzie a płace kilka złotych. Ten co wysyła to ma to gdzieś a ten co kupuje to już nie koniecznie.

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 31 mar 2010, 15:07
autor: Ursus
Zawsze można się dogadać. Tak uważam, a gość w tym sklepie jest naprawdę spoko.

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 31 mar 2010, 15:44
autor: mazik25
brałem u niego tez sekcje jak i inne części to nie daleko mnie

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 22 cze 2010, 20:29
autor: Ursus
Dziś sprawdzałem wtryski, jeszcze do pełni szczęścia wymienię jednak końcówki na nowe. Będzie komplet nowych elementów :D



*********************************************


No i tak też się stało - końcówki już są nowe. Obecnie już zamontowane i ustawione we wtryskach. Teraz trochę zajęcia jest z pozostałymi Zetorkami, ale na mojego też przyjdzie czas to się go ustawi i uruchomi:)

Dziś zawiozłem też resztę elementów do blacharza.

Obrazek
Obrazek




Powoli do przodu...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 22 cze 2010, 20:45
autor: krzmaz7
Paweł, zdążysz na Wilkowice?

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 22 cze 2010, 22:30
autor: Ursus
No robimy wszystko żeby tak było. Dziś odpalaliśmy Zetorka i coś jest nie tak... Musimy jeszcze przejrzeć go porządnie.

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 22 cze 2010, 22:40
autor: krzmaz7
A cóż go rozbolało? Może ma dość długiego postoju. Nasz busik jak dłużej w garażu postoi nieużywany to też zaczyna piszczeć i jęczeć, ale kilka kilometrów przejażdżki i wszystko wraca do normy.

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 19 lip 2010, 21:41
autor: Ursus
Jutro się powinno okazać.



Kolejne, małe zakupy:

Obrazek
Obrazek
krzmaz7 napisał/a:
A cóż go rozbolało? Może ma dość długiego postoju. Nasz busik jak dłużej w garażu postoi nieużywany to też zaczyna piszczeć i jęczeć, ale kilka kilometrów przejażdżki i wszystko wraca do normy.
Problem był ze świecą żarową. Już jest wszystko ok :)



Powoli, powoli idzie do przodu. Strasznie powoli...

Obrazek
Obrazek
Obrazek




Dziś odebrałem pomalowaną chłodnicę:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 20 lip 2010, 10:33
autor: SEBRIGHT
Widzę że "testujesz" prawie cały asortyment tego gościa z Ząbkowic...

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 29 lip 2010, 19:59
autor: Ursus
Heh, no akurat u nich jest najwięcej tego co potrzebuję :)



*************************************************


Tak oto prezentują się pierwsze pomalowane elementy.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Wiadomo już jaki kolor będzie ;P

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 29 lip 2010, 20:36
autor: klusek-rolnik
No, no... Paweł widze że remont skłania się już ku końcowi? Czy zaprezentujesz swojego Bociana na tegorocznych Wilkowicach?

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 29 lip 2010, 20:49
autor: Ursus
Nie chce się wypowiadać na ten temat ;) Nie wiem po prostu. Ociąga się wszystko.

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 30 lip 2010, 19:51
autor: damber
Lakier lepszy niż na nie jednym samochodzie *comfort*

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 07 wrz 2010, 19:36
autor: Ursus
No cóż. Chcieliśmy jechać z Zetorem do lakierni, aby go pomalować na szaro - kadłub. Jednak okazało się, że ze skrzyni wydobywa się stukot co kilka obrotów koła, nieregularnie. Okazało się, że przyczyna tkwi w mechaniźmie różnicowym a raczej jego tulejce z brązu, która z niewiadomych przyczyn nie ułożyła się odpowiednio przy montażu i zwiększyło to odstęp między koszem saterlitów i koronkami półosi. Efekt - satelity nie zgrywały się i był stukot i blokowanie mechanizmu.

Dobrze, że to wyszło teraz przy próbach "na korbie" a nie podczas jazdy :) Jak zmontujemy to mam nadzieję, że będzie ok wszystko.

Przy okazji chciałbym zdementować wszelkie pogłoski o tym, że nie da się dużego koła zwolnicy wyjąć po zdemontowaniu tylko półosi prawej i wybiciu łożyska od półosi hamulca. Udało się ;) I nie trzeba skrzyni nacinać nigdzie przy rancie, żeby się udało.

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 08 wrz 2010, 15:07
autor: drandrzej
może da się ale po co się męczyć ?
strata rantu dla wytrzymałości żadna a wiele przyjemniej

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 08 wrz 2010, 19:31
autor: Ursus
drandrzej napisał/a:
może da się ale po co się męczyć ?
strata rantu dla wytrzymałości żadna a wiele przyjemniej
Ale wcale nie trzeba się męczyć :) Chwila pomyślunku i odpowiednie ustawienie trybu - i wychodzi :)

RE: Zetor 25K - przebieg remontu

: 18 paź 2010, 9:59
autor: SEBRIGHT
Powoli, powoli, ale do przodu :p