Strona 19 z 41

RE: c 325

: 16 gru 2013, 20:46
autor: bossmann
Dzieki. ....

RE: c 325

: 16 gru 2013, 20:52
autor: damber
Już mam - nawet jeszcze taniej :D

http://farmexpert.pl/pictures/bigfoto/z ... -styki.jpg
http://farmexpert.pl/pictures/bigfoto/z ... -styki.jpg

Wiadomo, są to współczesne zamienniki, ale nic im nie brakuje.

RE: c 325

: 11 sty 2014, 21:06
autor: bossmann
O proszę, mamy żywy dowód na to że remont jest droższy od zakupu nowego.



Ale szczerze powiemze moja rozetka ładniejsza , a jak pomysle ze skręcal ja majster z ursusa to tym bardziej nie zaluje.



http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0ad ... 21865.html



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Podesty wraz zc hamulcami juz dzis zaczolem rozkrecać , stozkowe śruby i automat stop pod podestem , jestem pod milym wrazeniem że to na śruby zrobiono a nie pospawane.podgrzane rozkrecaly sie bezproblemowo.



No i wajha chamulca rozkołatana .... trzeba ja usprawnić.



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Mam juz sruby stozkowe ale nie mozna juz takich jak orginal dostac na plaski wkretak, tylko imbus.



Sygnal belma , jak dostanie chrom to bedzie jeszcze piekniejszy.

RE: c 325

: 11 sty 2014, 22:57
autor: damber
Ja też jak pytałem o śrubki na płaski wkrętak, to się sprzedawcy dziwili, że jeszcze ktoś pyta się o takie. Mówi "Panie na krzyżak, albo na imbus mam są o wiele lepsze", to kupiłem na imbus, a w domu spawarką cyknąłem łebek i rowek zrobiłem piłką do metalu i jak oryginał :D - Podczas skręcania ciągnika starałem się nie używać ani śrub krzyżakowych, ani imbusowych. Przyznam się, że zastosowałem dwie nakrętki samo-kontrujące, które mnie trochę denerwują, ale jak znajdę trochę czasu, to je wymienię na takie jakie były, czyli koronkowe plus zawleczka odginana.

RE: c 325

: 14 sty 2014, 19:49
autor: bossmann
Sraciłoby urok gdybym na imbus zostawił, jednak tak jak Ty zrobie , zaspawam i rowki wytnę.



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek



Łapa chamulca ręcznego wyrobiona, sworzeń tez jajkowaty ...mam zamiar w rączce zrobic gwint m14 i mąsiężną śrubę wkręcić , a potem otwór na swożeń .czy się uda? Zobaczymy. Podesty poszlifowane pare malych elementów też.



Obrazek



Obrazek



Obrazek



niby ciapek caly w oleju cieknie ale pedaly zapieczone , teraz sprubowalem na przeciwage brac i cos strzelilo ... mi w lokciu.

RE: c 325

: 14 sty 2014, 20:37
autor: damber
Bossmann tylko ostrożnie, żeby nie było tak, że ciapka wyremontujesz, a sam będziesz wymagał "remontu" ;)

Powiedz mi, czy u Ciebie pedały uderzały o podest?, bo u mnie tak się dzaiało.

RE: c 325

: 14 sty 2014, 20:43
autor: bossmann
Tak uderzaly. Posiadaja oba slady od uderzeń

RE: c 325

: 14 sty 2014, 20:52
autor: damber
Ja zrobiłem odbój gumowy pod podestem i teraz pedały są w odległości ok. 15 mm od podestu. Ślady uderzeń na pedałach napawałem i na gładko wyszlifowane. Na podeście wyrobione miejsca także nadlane spawem i na równo krawędź wyszlifowana tak jak było fabrycznie. Polecam zrobienie odboju ;)

RE: c 325

: 14 sty 2014, 20:58
autor: bossmann
Cos sie wymysli. Automat stopu masz tez pod podestem?

RE: c 325

: 14 sty 2014, 21:06
autor: damber
Szkoda było by, aby znowu się o podest obijały.
Tak, automat też pod podestem mam. Jedyna różnica, to taka, że Twoje podesty mają jeszcze przykręcane uchwyty do mocowania ich do obudowy skrzyni biegów, a w moich te uchwyty są już spawane - zrobili zmianę w technologi produkcji tych części.

RE: c 325

: 15 sty 2014, 19:17
autor: bossmann
O odbojach pomysle jak uporam sie z rozczepieniem pedalow , teraz udalo sie wyciagnać pierścień i podkładkę , i troche rozruszać.dobrze że nikogo obok niebylo bo piescien tyskoczyl tak ze mogly komus zęba wybić. *sarcasm*

RE: c 325

: 15 sty 2014, 19:51
autor: damber
Tak sobie myślę, że może i nawet dobrze, że pedały były zapieczone, bo może to oznaczać, że otwór w prawym pedale hamulca nie będzie wyrobiony tak jak to było w moim przypadku i nie będziesz musiał tulejki zakładać ;)

RE: c 325

: 15 sty 2014, 20:01
autor: bossmann
Zauważyłem że wałek chamulca w niejscach obsadzenia w korpusie lekko wyrobione , czy u Ciebie też takbbyło?

RE: c 325

: 15 sty 2014, 20:14
autor: damber
Też był wyrobiony. Napawałem wałek i przetoczyłem na właściwą średnicę i jest OK.

RE: c 325

: 17 sty 2014, 18:25
autor: bossmann
Kalamiki po obu sronach wałka są i one smaryja wałek a czy smarują też ten pedał ktory nie jest na frezie?




Chodzi o walek (oś) chamulca.

RE: c 325

: 17 sty 2014, 20:21
autor: damber
Tak, smaruje i ten pedał prawego hamulca.

RE: c 325

: 21 sty 2014, 17:24
autor: bossmann
Aaaaaa. To mądrze pomyśleli , jeszcze pedaly mi sie nie poddaly i se tak mysle czemu zapieczone to tak? Juz w planach mialem po zdemontowaniu otworek zrobić, ale chyba niebede musial.



Wyczściłem sygnał belma 6v podlanczałem ma dwa różne sposoby ale nie reaguje. Są jakieś inne sposoby sprawdzenia sygnału takiego?

RE: c 325

: 21 sty 2014, 17:50
autor: chrapek3011
6V nie będzie dobrze pracował przy napięciu 12v.Będzie charczał.Rozmontuj go,i przeczyść styki przerywacza.Prędzej zaznacz sobie położenie siatki i membrany względem korpusu.

RE: c 325

: 21 sty 2014, 18:04
autor: bossmann
Dziękuję Sławku. ... jutro będzie elektryk u mnie moze będzie miał pomysł na zredukowanie pradu do 6 V.

RE: c 325

: 21 sty 2014, 19:16
autor: chrapek3011
Ale zaznaczam,że to nie jest oryginalny sygnał.To jest polski sygnał motocyklowy.