Strona 20 z 61
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 04 gru 2011, 13:18
autor: Wiesiek
Witam!
Czy może ktoś z Was bardziej doświadczonych w Zetorkach powiedzieć jakie są widoczne różnice pomiędzy końcówkami wtrysków C330 a Zetora?
Chętnie bym obejrzał jakieś poglądowe fotki...Gdzie i czy można nabyć oryginały?
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 04 gru 2011, 14:23
autor: drandrzej
inny kąt , zewnętrznie da się włożyć , ale silnik pracuje na nich inaczej bo paliwo nie trafia gdzie powinno w komorze wstępnej , na oryginałach silnik chodzi miękko , Tymon kiedyś drążył temat i kupił , odezwij się na PW do niego , może pamięta symbol i źródło
ja gdzieś dobrze schowałem katalog , i nijak znaleźć nie mogę , stąd brak dostępu do numeru części
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 04 gru 2011, 15:47
autor: SEBRIGHT
W Danrolu mają oryginały, a przynajmniej tak twierdzą

Tutaj masz link:
klik
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 04 gru 2011, 17:34
autor: Wiesiek
Nie bardzo ufam Danrolowi. Nie wiem czy wiecie , ale głowice do Zetora dostarcza Danrolowi ten sam pan, co na Allegro sprzedaje te wymalowane farbą podkladową koloru czerwonego......Wiadomość pewna!
Nie wyrażny ten link, nic mi to nie mówi. Na wygląd , takie same jak C330
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 04 gru 2011, 20:59
autor: Ursus
A od kiedy to w Danrolu mają głowice?
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 04 gru 2011, 21:59
autor: Wiesiek
Nie wiem jak to jest, ale w Danrolu zaoferowano mi właśnie głowicę dostarczoną przez tego gościa.
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 04 gru 2011, 22:02
autor: Ursus
Dowiem się jutro od źródła i napiszę

RE: Wszystko o Zetorze 25
: 04 gru 2011, 22:13
autor: grzegorz
A coś w tym jest kupowałem od gościa trochę szpargałów i również wspomniał że darnol a fachman to koledzy.Pawle jeśli masz możliwość sprawdz z czystej ciekawości bo nowymi częściami to i tak nikt chyba nie handluje co innego z tymi po regeneracji
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 04 gru 2011, 23:05
autor: Ursus
kamil909090 napisał/a:
A ty paweł gdzie kupowałeś
U mnie były już, gdy zakupiłem Zetorka. Jedna była później zmieniana, na taką w lepszym stanie - ale wszystko to używane. Nowej nie kupisz nigdzie w sklepie.
grzegorz napisał/a:
A coś w tym jest kupowałem od gościa trochę szpargałów i również wspomniał że darnol a fachman to koledzy.Pawle jeśli masz możliwość sprawdz z czystej ciekawości bo nowymi częściami to i tak nikt chyba nie handluje co innego z tymi po regeneracji
Tak jak pisałem - jutro dam odpowiedź, o ile się dodzwonię.
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 05 gru 2011, 18:56
autor: Wiesiek
Temat zszedł na inne tory.Tak czasami bywa...
Może ktoś wkleić poglądowe fotki na temat różnic pomiędzy tymi końcówkami wtrysków? A może są specjalne oznaczenia , symbole na tych koncówkach?
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 05 gru 2011, 19:34
autor: chrapek3011
Oznaczenia bankowo mają różne i otworkami na pewno też się różnią.C-330 ma rozpylacz o symbolu D1Z1.042.
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 05 gru 2011, 22:36
autor: Pronar 82A
Odnośnie opon do Bociana,czy ktoś zakładał już opony od opryskiwacza Pilmet 1600 l,ma on rozm.opon 9,5 x 36,więc tylko troche grubsze.

RE: Wszystko o Zetorze 25
: 05 gru 2011, 22:44
autor: Ursus
One są tylko liczbowo grubsze. Naprawdę te 9.5 x 36, czy to Stomil, czy BKT czy inne - są cieńsze, wyglądają kiepsko w feldze Boćka. Moim zdaniem dorównać oryginałom mogą jedynie 12x36
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 05 gru 2011, 23:25
autor: Pronar 82A
Co do innych marek to się zgadzam,szczególnie indyjskich albo chińskich-są o 1/3 mniejsze niż powiny być,ale stomil wygląda dość masywnie,oczywiście przy opryskiwaczu bo na zetorkowej feldze nie widziałem to nie wiem.
Sąsiad ma natomiast przy zetorku od RSa bodajże 8 x 36 - te to naprawdę fatalnie się prezentują.
Pozdrawiam
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 06 gru 2011, 9:33
autor: SEBRIGHT
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 08 gru 2011, 19:00
autor: Ursus
Wiesiek napisał/a:
Temat zszedł na inne tory.Tak czasami bywa...
Może ktoś wkleić poglądowe fotki na temat różnic pomiędzy tymi końcówkami wtrysków? A może są specjalne oznaczenia , symbole na tych koncówkach?
Zapomniałem się dowiedzieć, może jutro nie zapomnę zadzwonić do Danrolu.
Moje mają symbol: CS D0120S625-07
To są te z Danrolu.
W literaturze lub katalogu części końcówki oznaczane są symbolem kat. 1062 - a czy to ma jakieś odniesienie do jej prawdziwego symbolu nabitego na niej to nie mam pojęcia.
Wiesiek napisał/a:
Witam!
Czy może ktoś z Was bardziej doświadczonych w Zetorkach powiedzieć jakie są widoczne różnice pomiędzy końcówkami wtrysków C330 a Zetora?
Chętnie bym obejrzał jakieś poglądowe fotki...Gdzie i czy można nabyć oryginały?
Już mam pełne info to Ci odpowiadam. Wtryski mają być płaskie. Oryginały mają oznaczenie DN4S1. Nowe oznaczenie firmy Motorpal to DC4S610.
Ursus napisał/a:
Moje mają symbol: CS D0120S625-07
To są te z Danrolu.
UWAGA! To wtryski od SUPRA! Dopiero teraz zacząłem się nim przyglądać i okazało się, że do drugiego Zetora jak zamawiałem to mi pomyłkowo wysłali od Supra oryginalne wtryski. W ciągu kilku dni je zamieniam na takie jak mam w Boćku założone - czyli oryginalne.
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 08 gru 2011, 20:37
autor: Wiesiek
Trochę się w tym wszystkim pogubiłem, ale chyba tak jest :
końcówki powinny być płaskie, oryginały mają symbol DN4S1, a podróbki firmy Motorpal to DC4S610. Te też można śmiało zakładać do Zetorka. Jeśli jestem w błędzie to mnie popraw.
W każdym razie wielkie dzięki za informację
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 08 gru 2011, 20:44
autor: Ursus
Dobrze zrozumiałeś, z jednym wyjątkiem. Te Motorpal to nie do końca podróbki - ta firma po prostu chyba teraz tak się nazywa i wprowadziła inne oznaczenie. To wszystko.
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 08 gru 2011, 20:54
autor: chrapek3011
Motorpal istnieje chyba od zawsze w Zetorach.
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 12 sty 2012, 22:59
autor: Px48
Słuchajcie, choć jestem tu świeży to mogę zadać banalne pytanie

Mianowicie mam na oku do kupienia Zetor 25. Na razie wiem nie wiele poza tym że tak wyglądał 4 lata temu, od tamtej pory jest ponoć garażowany.

Jest z 51 roku i właściciel chce za niego 2500. Czy jest tyle wart pod kątem ewentualnej renowacji?
Pozdrawiam