Strona 3 z 3
RE: T25- kilka pytań
: 01 maja 2013, 20:03
autor: grzegorz 1969
Olej jak do silnika, spuszczasz na dole śrubka pod klucz 12, nad nią z boku kontrolna też 12, a zalewasz odpowietrznikiem, to jest śruba na klucz 17 ale tylko płaski ma też nacięcie na śrubokręt znajduje się obok sekcji po prawej, oleju o ile się niemylę to coś koło 0,1 lub 0,2 , ale poto jest śrubka kontrolna żeby wlać tyle co trzeba.
RE: T25- kilka pytań
: 01 maja 2013, 20:15
autor: Painkiller
Obok sekcji wysokiego ciśnienia masz wielką śrubę-tam wlewasz olej pod spodem jest śruba na klucz 12 nią spuszczasz olej i taką samą masz po środku korpusu służy do sprawdzania poziomu oleju.
Olej do niej stosujesz taki sam jak do silnika.
Pisze ogólnie bo nie wiem jaki stosujesz czy superol czy jakiś inny.
Broń cię Panie Boże żadnego przekładniowego.
Najlepiej zmieniać olej na ciepłym silniku.
RE: T25- kilka pytań
: 02 maja 2013, 19:52
autor: 21tehace21
Byłby ktoś taki łaskawy i zaznaczył mi to jakoś na ilustracji tej pompy, jak nikomu się nie chce to nie ma sprawy, zapytam mechanika ale fajnie by było jak komuś sie chciało, a nie chce sie pytać mechanika bo jeszcze sie okaże że to jakiś banał który każdy wie i powinien wiedzieć

A wolałbym być w 100 procentach pewny które śruby odkrecać, bo znając moje szczęście to bym odkrecił nie to co trzeba i albo bym coś rozregulował albo by mi jakieś sprężynki powyskakiwały a wtedy to ja już nie wiem co bym robił, nie tykał bym się naprawy pompy za skarby świata tego by pewnie zwykły mechanik nie ruszył, to pewnie już musi być specjalista od takich rzeczy. Pozdrawiam
RE: T25- kilka pytań
: 02 maja 2013, 20:01
autor: Bolszewik
Pozycja
>> 6 << wlew
>> 12 << kontrolka
>> 13 << spust
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... f3c0b.html
RE: T25- kilka pytań
: 03 maja 2013, 8:43
autor: 21tehace21
Dzięki wielkie, 13 to jest ta śruba od spodu tak ? Śruba chyba taka sama jak od kontroli, jutro rano zobacze co mi z tamtąd wycieknie

RE: T25- kilka pytań
: 06 maja 2013, 23:58
autor: Painkiller
tak 13 to śruba spustowa,tylko się nie ździw co ci z niej wypłynie..
RE: T25- kilka pytań
: 02 mar 2015, 21:35
autor: 21tehace21
Witam, wszystkich mam problem z ładowaniem, móglby mi któs powiedzieć jakiego typu mam alternator z tyłu ma 3 wyjscia z tego 2 podłączone, kontrolka swieci sie a po dodaniu gazu przygasa, ładowanie max 13v, głównie chodzi mi o to czy mógłby ktoś poradzić jak taki alternator rozebrać ? Może treba szczotki wymienić i kumutator wyczyścić. Jutro postaram sie wrzucić zdjęcia,
RE: T25- kilka pytań
: 04 mar 2015, 18:52
autor: Bolszewik
Zdjęcie .....
RE: T25- kilka pytań
: 04 mar 2015, 19:05
autor: Grigs
Jak 3 wyjścia to oddzielny regulator napięcia przy starych typach, no chyba że razem szczotko-trzymaczem nowsze to, 3 wyjście jest na obrotomierz*hilarious*, jak altek z diesla bez elektr. wtrysku. Jak ci kontrolka gaśnie na dopiero przy wysokich obrotach, to coś z mostkiem np. diody a jak volty: regulator, stojan, wirnik.
RE: T25- kilka pytań
: 04 mar 2015, 19:11
autor: Bolszewik
Też myślę że o taki chodzi
http://obrazki.elektroda.net/44_1271451696.jpg
Wyrzuć i załóż inny *flower*
RE: T25- kilka pytań
: 04 mar 2015, 23:38
autor: pawel1976
Popieram razy 100 wywaliłem , założyłem alternator z opla i zniknęły problemy z ładowaniem