na zbyt wolnym , niestety .
wczoraj przykręcilismy elementy blaszane kabiny do stelaża drewnianego ,wkrety do drewna 2,5x16 a czasem 2,5x20 , elementy tylnej ściany wkretami 4x16 a czasem 4x30
kabina założona na ramie w celu ustawienia reszty blach , maska ( podobnie jak oslony silnika )okazała się półfabrykatem ktory trzeba docinać i doginać do wymiarów więc montujemy komplet wstępnie poszpachlowanych + podklad blach na aucie , potem demontaż i lakierowanie elementów zewnętrznie . blachy przykręcone do stelaża sa polakierowane od strony wnętrza .
dziś jade dobierac kolor tapicerki do częściowo polakierowanej deski rozdzielczej - tak żeby się zgrywało jakos w całość
dalej nie mam opon PNEUMANT prowadzacych 825-20 mimo deklaracji kilku niemieckich znajomych z byłego DDR . nie chce regenerowanych tylko nowe albo bardzo dobre stare
kombinuję tez jak odtworzyć chrom na kierownicy bakielitowo-stalowo-aluminiowej .
dużo oryginalnych gratow dotarło - nowych albo wygladajacych na nowe - zegary , elementy z drutu oporowego (cos jak zetorkowate solniczki ) , lampy przod i tył (he he , tego nawet w muzeum Horcha nie mają w swoim s-4000 ) , odblaski .
nie wiem jeszcze w jakim kierunku iść z tematem papierowym żeby na drodze nie było watpliwości jak bede wiózł bombaja na skrzyni - co powinno byc w DR - czy jakis pojazd cięzarowy uniwersalny czy cos ...
fotek nie zrobiłem , ale niedługo pstryknę
temat kół wreszcie zakończony
2 szt. 101TM radialki , nowiznowate - jeszcze resztki "cycków" , nowe fartuchy i dentki
kabina na ramie , w lakierni