Nie sprzedaję tylko chcę zamienić na coś z dokumentami.
W południe oferowano mi 85 konnego internationala. A ja nie mam aż takich wymagań, wystarczyłoby 4011
Szczerze mówiąc to nie mam chęci się pozbyć tego egzemplarza... A jak na razie nie stać mnie na drugi, a papierów dokupywać nie chcę. Pewnie ze mną w końcu zostanie a na drugą działkę nocą będę jeździć
No to w 30 przyszedł czas na wymianę alternatora.
Korzystając z informacji od zaprzyjaźnionego właściciela sklepu Andrzeja (za tą cenę są dobre, pasują w mocowanie prądnicy, padają w nich tylko regulatory ale one są tanio i od ręki, rok gwarancji) i od znajomego elektromechanika Wojtka (dobry jest, jak masz używane gówno montować dołóż stówkie i se nowy kup) wybór padł na litewską Jubanę. Czekam na dostawę i koło piątku załaduję go w ciapusia.
Jedna bardzo istotna rzecz odnośnie kupowania - nie kupujcie instalacji elektrycznych w sklepie! Jak już musicie nabyć taką to od razu ją poprawiajcie. Nie nadaje się do niczego, chyba tylko aby pomierzyć długości przewodów.
Sam planuję wykonać instalację uproszczoną (ciągnik nie ma kwitu więc nie będę kombinować i jeździć nim po szosie) czyli z przodu lampy normalnie, kierunki tylko na błotnikach, sygnał, z tyłu na lewym błotniku mała lampka czerwona dla zasady... poza tym ładowanie, rozruch, grzanie świec, kontrolki w standardzie poza ciśnieniem oleju (zegar w jej miejsce)
Zamierzam dołożyć lampy robocze(bo to ciągnik do roboty), szperacz i w zasadzie tyle, chyba że będzie potrzeba więcej lamp
Rezygnuję ze stopu, kontrolki ciśnienia oleju, gniazda do przyczep, tylnych lamp zespolonych.