Strona 25 z 61
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 27 cze 2012, 21:53
autor: bossmann
Ok.*tup*
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 09 lip 2012, 10:05
autor: Ursus
Co powiecie na takie numery na rancie skrzyni biegów od Zetorka 25?
Ten wyższy numer jest nabity od góry, a ten niższy w pionie na kołnierzu skrzyni, gdzie skręca się z obudową sprzęgła.
Dodam, że była bez blokatora, szybkie przełożenia.
Jak myślicie, który to rok?

RE: Wszystko o Zetorze 25
: 10 lip 2012, 23:42
autor: Wiesiek
Proszę, odpowiedzcie mi gdzie powinna być podłączona rurka odprowadzająca paliwo ze zwrotów na wtryskiwaczach. W Ursusku jest odpowiednie wejście w zbiorniku paliwa, natomiast w moim Zetorze nie ma czegoś takiego, a poprzedni jego właściciel radził sobie w ten sposób, że odprowadzał paliwo do butelki po wodzie mineralnej.
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 10 lip 2012, 23:49
autor: Ursus
Wieśku, powinieneś mieć też wejście do zbiornika - chyba, że masz zbiornik starego typu (bez przetłoczeń?). Wtedy paliwo z powrotów spływało specjalnymi rurkami pod traktor... tak, takie marnotrawstwo...
Na tej fotce powinieneś dojrzeć co i jak.
https://picasaweb.google.com/1042896547 ... 1241063554
Przed korkiem jest taka krótka rurka.
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 12 lip 2012, 6:58
autor: Wiesiek
Tak , mój zbiornik jest inny. W miejscu wytloczen ja mam tylko zgrzew. No i niestety paliwo na glebę? coś muszę z tym zrobić.
Pracowałem trochę Zetorkiem, dostał trochę w "dupcię" przy rozdrabniaczu do trawy. Co za moc! Pracuje pięknie.Niiestety , renowacja musi jeszcze poczekać. Brak czasu.
Twój zbiornik pięknie się prezentuje, super!!
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 12 lip 2012, 12:26
autor: Ursus
Dzięki

Teraz walczę z następnym, takim jak zapewne Twój, ale u mnie przelew jest zrobiony i Tobie też bym radził tak zrobić. Oryginał oryginałem, ale mnie na takie marnotrawstwo nie stać
A to fotka jak miał oryginał:

RE: Wszystko o Zetorze 25
: 15 lip 2012, 16:48
autor: lonus
Można też podłączyć spływ do filtra paliwa

RE: Wszystko o Zetorze 25
: 15 lip 2012, 21:31
autor: Ursus
A gdzie w takim razie masz podłączone paliwo do pompy?
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 15 lip 2012, 21:50
autor: lonus
Wejście paliwa ze zbiornika i przelew z boku a wyjście do pompy z dołu filtra.
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 12 sie 2012, 10:45
autor: konrad
słuchajcie , mam problem nie wiem gdzie ten post umieścić najwyrzej admin go przeniesie , mój wałek wom w k25 ma zwalony frez na końcu tam gdzie nakłada się wałek do maszyny , co można według was z tym zrobić ?
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 12 sie 2012, 11:52
autor: blase
Proponuje wymienic na dobry uzywany spawanie to słaby pomysł bo bedzie niecentrycznie i wałek sie rozhartuje bedzie miękki ale jest z tym troche roboty.
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 12 sie 2012, 12:03
autor: Jacek ze Skansena
Wymienić na inny wałek.
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 12 sie 2012, 17:21
autor: Wiesiek
To rozwiązanie , które podał Lonus na foto, nie bardzo mnie przekonuje, ponieważ w tym wypadku na zasadzie naczyń połączonych, paliwo ze zbiornika stale utrzymuje się na wtryskiwaczach. Sama nazwa mówi, że to jest rurka zwrotna....
Chyba nawiercę zbiornik w górnej jego części i tam zainstaluję połączenie rurki zwrotnej. Może ktoś ma foto jak to powinno wyglądać najbliżej oryginału?
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 13 sie 2012, 12:07
autor: konrad
no ale dobrze , jaki wałek będzie pasował jacku ?
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 13 sie 2012, 16:07
autor: patryk98
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 13 sie 2012, 21:34
autor: blase
konrad napisał/a:
no ale dobrze , jaki wałek będzie pasował jacku ?
od zetora 25
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 13 sie 2012, 21:39
autor: konrad
blase szukam i szukam i znaleśc nie moge

może pomożesz ?
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 14 sie 2012, 17:24
autor: blase
proponuje szukać na tablicy pl bo tam ceny sa nizsze niz na allegro i mozna cos znalesc w swojej okolicy
RE: Wszystko o Zetorze 25
: 14 sie 2012, 19:42
autor: konrad
szukałem i chyba znalazłem

RE: Wszystko o Zetorze 25
: 24 wrz 2012, 20:21
autor: Wiesiek
Mam prośbę: nie wiem jak wymienić bolec, który jest w gałce na lewarku od zmiany biegów u Zetorka 25. Rozebrałem lewarek od zmiany biegów, bo zmieniały się bardzo nieczytelnie i trudno. Okazało się, że bolec stabilizujący gałkę jest tak starty i sklepany , że jest prawie niewidoczny i razem z gałką tworzy praktycznie jedną powierzchnie Przez to właśnie lewarek "latał" jak chciał i nie trafiał tam gdzie potrzeba. Próbowałem go wybić wybijakiem, ale bezskutecznie. Podejrzewam, że jest wkręcany. Nie jestem pewny. Może wiecie jak go wyjąć? Czy można coś takiego kupić jako część zamienną?
Szkoda, że nikt nie potrafił mi odpowiedzieć. Ponawiam prosbę o odpowiedż.
Widzę że nasze forum zmienia powoli swój profil......