Strona 27 z 41
RE: c 325
: 04 maja 2015, 13:03
autor: bossmann
Ps.odnosnie zciagniecia podnosnika.z gory ida sruby i dwie od sopdu 17 -stki ....
RE: c 325
: 04 maja 2015, 14:19
autor: Ursus
17tki? Masz na myśli śrubę M10 na klucz 17?
Nie byłem pewny jak to jest, gdyż nie demontowałem tego sam.
RE: c 325
: 05 maja 2015, 16:19
autor: bossmann
Tak klucz 17.
jedna wajha pospawana a druga cala. mysle dolozc jeszcze uszelniacz jeden.
przeszlifowane.....
tak sie zasadziwszy ,odciolem pret i nie sprawdzilem jak on stoi w stosunku do otworka ..... niech koledzy podpowiedza czy jest on rownolegly do preta czy mija sie swiatlo otworu.
poproszę kolegów o wypowiedzenie się w sprawie otworu, czy jest on równolegle do pręta wajhy ????
Ogladam na yt filmy z remontow ciakow ale niema konkretnego zdjecia tej wajhy.o_O
RE: c 325
: 05 maja 2015, 19:24
autor: Pawelc-328-
Chyba równolegle, ale nie chce Cie wprowadzić w błąd i pewien nie jestem...
U mnie ta prosta dźwignia jest tak samo pospawana jak ta twoja.
Raczej tak samo jak w tej zakrzywionej dźwigni, jeszcze popatrzę na moje zdjecja z remontu...
RE: c 325
: 11 maja 2015, 21:37
autor: bossmann
nie sprawdziłem od razu .....
czyli nie zostalo nic innego jak odciac wajchy , dorobic po jeszcze jednym rowku na oring uszczelniajacy ,prety 12 mm z kwasowki juz mam i koncowki zataczam na gwind m8 , kwasowka jest twardsza od oginalnych pretow biec moze nie nedzie sie giac czy lamac , a i przy ustawieniu wodzikow na "ZERO" bede mogl napunktowac i nawiercic tuleje i obsadzic pret wajhy.
RE: c 325
: 12 maja 2015, 19:41
autor: Pawelc-328-
http://olx.pl/oferta/sprzedam-opony-do- ... 9m2lD.html
Szkoda tylko że w takim stanie, raczej już tylko na złom...
RE: c 325
: 12 maja 2015, 20:27
autor: bossmann
*yes*
RE: c 325
: 13 maja 2015, 9:04
autor: Ursus
Jak tam, porównałeś już rozstaw szpilek?

RE: c 325
: 13 maja 2015, 15:36
autor: bossmann
tak jakby. doszliśmy z jam raten ze mam wały 25 czyli tak jak powinno byc.teraz jestem w stanie szukania gwiazd lub felg calych.
RE: c 325
: 13 maja 2015, 21:43
autor: damber
Daj jeszcze po jednym o-ringu na wałkach dźwigni i będziesz miał spokój z "poceniem" się w tym miejscu. Ja dałem po dwa o-ringi i dodatkowo jeszcze jeden uszczelniacz od środka skrzyni, czyli 3 uszczelniacze na jednej ośce. Zero luzów, zero przecieków

RE: c 325
: 13 maja 2015, 22:34
autor: bossmann
juz zrobione.*zipit*
rowki na dodatkowy uszczelniacz zrobione. na lapach podnosnika zaspawalem wykolatane otwory i w potek bede wiercil. sowmiarka mi pokazala 20 mm otwor ,ale niewiem czy tak powinno byc....
RE: c 325
: 13 maja 2015, 23:00
autor: Pawelc-328-
Wał podnośnika kupisz nowy czy będziesz ratował ten stary?
RE: c 325
: 14 maja 2015, 6:57
autor: bossmann
a co to wal jest?
RE: c 325
: 14 maja 2015, 10:39
autor: Ursus
Ten na którym się ramiona podnośnika wspierają

Z frezami.
RE: c 325
: 14 maja 2015, 10:52
autor: bossmann
to ma delikatne luzy.... ale wydaje mi się ze nie musze zmienić. ..m no chyba ze jest jakiś ukryty trik ze powinienem.
RE: c 325
: 14 maja 2015, 19:05
autor: Roman1313
Można też rozwiercić większy otwór i dorobić nowe bolce, wydaje mi się że ta metoda była by łatwiejsza i taką zastosowałem u siebie.
RE: c 325
: 14 maja 2015, 19:24
autor: bossmann
proszę rozwiń myśl.
RE: c 325
: 14 maja 2015, 21:35
autor: Roman1313
Ty wybrałeś rozwiązanie zaspawanie otworu i ponowne wiercenie pod wymiar.
Ja wyrównałem otwór rozwiertakiem i dorobiłem odpowiedni bolec pod nowy otwór.
RE: c 325
: 15 maja 2015, 0:27
autor: Grigs
Gdzie się zwiększa to i się "coś zmniejsza"*no*, właśnie ta wytrzymałość końcówki ramienia.
RE: c 325
: 16 maja 2015, 15:28
autor: bossmann
aha.no tak były jakowate otwory ... wiec nalezako coś z tym zrobic.
odkrecajac korek oleju w korpusie podnośnika zauważyłem ze niema miarki.teraz potrzebuje dokładna długość i zdjęcie tej miarki ...