Strona 29 z 85
RE: Majorek Sławka.
: 09 sty 2014, 19:57
autor: Wicher
Najgorsze jest to że takie ciągniki które przeważnie trzeba malować nigdy nawet myte nie były... Gdyby każdy ciągnik był otoczony taką opieka na jaka zasługuje to nie byłoby sensu ich wszystkich malować
RE: Majorek Sławka.
: 14 sty 2014, 18:14
autor: Ursus c-325
RE: Majorek Sławka.
: 14 sty 2014, 18:57
autor: chrapek3011
Kilka świeżych zdobyczy.
RE: Majorek Sławka.
: 15 sty 2014, 15:02
autor: Ursus c-325
RE: Majorek Sławka.
: 15 sty 2014, 19:25
autor: chrapek3011
Przyszły dekle i rura przekładni kierowniczej.Dziś dostałem część elementów na instalację elektryczną.Jeszcze tylko oczekuję na węże-koszulki.I kolejne dwa sygnały PAL w wersji standard.W wersji LUX kratka jest niklowana (zdjęcie z wczoraj).Takie sygnały były montowane w Zetorach,Skodach i Jawach CZ.
Obdzwoniłem handlarzy w całej Polsce za rurą kolumny...nigdzie nie ma,ani z krajowych,ani ze sprowadzanych...Rura jest nowego typu,starego typu mam nawet nieużywaną...trafiła się taka z Ursusa C-4011...trzeba będzie dorobić uchwyt baku...chyba,że w najbliższych dniach jeszcze się coś trafi.
RE: Majorek Sławka.
: 15 sty 2014, 19:26
autor: Wicher
Jak patrzę na Twoją robotę Sławku to aż mi wstyd swój traktor robić...
RE: Majorek Sławka.
: 15 sty 2014, 19:32
autor: chrapek3011
Instalacja powinna być wykonana prawie w całości z przewodu o przekroju 1mm2 według oryginału.Tylko do zasilania jest przewód 4mm2.Jednak Czesi stosowali cieńsze przekroje przewodów niż Polacy w C-325/328/330.Nie mniej jednak w C-4011/355 schemat jak i przekroje przewodów są takie same jak w Zetorach.Wiesz co nas ogranicza?Odległość w jakiej mieszkamy...i to się tyczy wszystkich...ja tobie coś,ty mi coś i robota by szła!!!
RE: Majorek Sławka.
: 15 sty 2014, 20:20
autor: damber
Racja! Odległość ogranicza. Mało tego, że można by sobie w niektórych robotach pomagać, to i na browarka można by razem wyskoczyć

RE: Majorek Sławka.
: 15 sty 2014, 20:22
autor: chrapek3011
Co prawda to prawda.
RE: Majorek Sławka.
: 17 sty 2014, 20:04
autor: Ursus c-325
RE: Majorek Sławka.
: 17 sty 2014, 20:24
autor: chrapek3011
Kilka fragmentów.Przy okazji.Na korpusie skrzyni pozostało wmontować przekładnię kierowniczą i rozdzielacz hamulców.
A wtedy zabiorę się za silnik.
RE: Majorek Sławka.
: 17 sty 2014, 20:40
autor: Ursus c-325
RE: Majorek Sławka.
: 17 sty 2014, 20:41
autor: chrapek3011
A to mój nowy pomocnik.
RE: Majorek Sławka.
: 17 sty 2014, 20:45
autor: bossmann
Co to takiego.?
RE: Majorek Sławka.
: 17 sty 2014, 20:47
autor: chrapek3011
Stojak montażowy do silników.
RE: Majorek Sławka.
: 17 sty 2014, 21:35
autor: Mars
Sam zrobiłeś - wiem

teraz podaj wymiary i ja też sobie taki zrobię

RE: Majorek Sławka.
: 17 sty 2014, 21:37
autor: bossmann
Tam jest naklejka informacyjna wiec chyba nie sam.
RE: Majorek Sławka.
: 17 sty 2014, 22:12
autor: chrapek3011
Kupiłem na allegro.Nie wiem czy za 300zł opłacałoby mi się robić.
RE: Majorek Sławka.
: 18 sty 2014, 9:53
autor: Wicher
Jak który ma traktor na luzie i spory warsztat to trzeba sobie pospawać "szubieniczkę" na TUZ i silniczek traktorem można targać...
RE: Majorek Sławka.
: 18 sty 2014, 10:10
autor: Mars
pewnie tak

ja na razie zbieram materiał na dźwig

jak elementy będą gotowe, to pokażę zdjęcia i dam wymiary. Może się przydadzą

a na razie jeszcze szukam 2 siłowników takich ok 60 cm
Tym czasem popatrzę na efekty Sławka pracy
