Strona 4 z 4

RE: c 325

: 01 mar 2012, 18:15
autor: chrapek3011
Te ze stopem to całkowicie w pierwszych.Na zdjęciach w instrukcjach i katalogach widać te nowsze,takie jak masz zamiar zakupić...A akumulator to dwie szóstki albo jedna dwunastka,choć pierwsze modele miały dwie dwunastki połączone równolegle.A szóstki to siłą rzeczy w szereg...

RE: c 325

: 22 gru 2012, 11:47
autor: makumba
witam kolegów po bardzo długiej nieobecności ,przyszła zima i zaczynam sie brać za ciągnik, mam pytanie mam bardzo duży luz na zwolnicy jak to fachowo naprawić poproszę o rady czy coś od 330 da się dopasować pozdrawiam

RE: c 325

: 22 gru 2012, 11:52
autor: chrapek3011
,,Bój się boga!...Nareszcie jesteś...,,

To znaczy ten luz masz jak bujasz za koło z tyłu?

RE: c 325

: 22 gru 2012, 12:08
autor: bossmann
Jak to przeczytałem co Sławek napisał to *sarcasm*

RE: c 325

: 22 gru 2012, 12:16
autor: damber
Ach te zwolnice...
Mam nadzieję, że to tylko nie dociągnięte śruby wału koła, ale nie martw się, bo masz już nowszego typu zwolnice i wał koła, to jak by co z częściami nie będzie problemu ;)

RE: c 325

: 22 gru 2012, 13:15
autor: makumba
dzięki koledzy za odpowiedz a jak tam Damber twoja maszyna

RE: c 325

: 22 gru 2012, 16:27
autor: damber
Makumba - jak dobierzesz się do "tyłka" to dopiero wtedy będzie wiadomo jaka jest przyczyna luzu na zwolnicach.

Ostatnio mało czasu poświęcam na ciągnik - prawie wcale nie licząc paru drobnostek.

A jak tam Twój ciapek, bo długo nic nie pisałeś - są jakieś postępy przy odbudowie?