Strona 33 z 41
RE: c 325
: 01 maja 2016, 11:32
autor: Ursus
Tylko moim zdaniem jak felgi są dobrze wypiaskowane i na świeżo się podkład daje to tylko epoksyd. Reaktywny jest wtedy zbędny.
W Twoim przypadku szczotką ile dasz radę to dasz, a na to potem podkład reaktywny i daj mu się w suchym wysezonować z tydzień lub dwa zanim coś dalej będziesz robił. Na słoneczko możesz wystawiać w dzień

RE: c 325
: 01 maja 2016, 12:25
autor: bossmann
taki był zamiar,na dobrze wypiaskowany materiał dać epoksyd bez reaktywnego ,ale wyszło jak wyszło.Teraz albo reaktywny ,albo ocynkować . skłaniam się ku cynkowaniu .
RE: c 325
: 01 maja 2016, 14:08
autor: dartagnan
na rdze to tylko hamerajtem, szkoda że chociaż nie zapakowałeś w dużą reklamówke np. po kupionym komplecie opon do samochodu zawiązawszy by odciąć czynniki z zewnątrz, wówczas by nie zardzewiało, ja tak robie, tylko że mam przeźroczyste:p
RE: c 325
: 01 maja 2016, 14:18
autor: bossmann
hamerajdem to się maluje dekoracyjnie listewy drewniane w kwietniku,wtedy pewne ze niezardzewieje. *sarcasm*
fakt jest jeden. ten co piaskowal dał ciała. .. bo mógł jadalnym olejem chociaż posmarować. dałem zardzewiale i odebrałem zardzewiale i 100 zeta nima.
RE: c 325
: 01 maja 2016, 18:50
autor: dartagnan
no widzisz a byłoby na kwietniki*tup*
RE: c 325
: 03 maja 2016, 11:09
autor: Ursus
W reklamówkę jak zawiążesz to się będzie wilgoć skraplać i jeszcze gorzej będzie

RE: c 325
: 03 maja 2016, 13:47
autor: bossmann
olej jadalny przesmarowac , ale już po potokoch. cynkowanie.
RE: c 325
: 03 maja 2016, 14:02
autor: Ursus
bossmann napisał/a:
olej jadalny przesmarowac , ale już po potokoch. cynkowanie.
Odradzam. Jak Ci w pory metalu wejdzie olej - a po piaskowaniu metal jest wyjątkowo szorstki - to powodzenia przy odtłuszczaniu do malowania

RE: c 325
: 03 maja 2016, 17:55
autor: dartagnan
z reklamówkami, sprawdzone zdaje egzamin, kiedyś jeszcze smar z olejem było dobre do konserwacji.:p
RE: c 325
: 09 maja 2016, 20:30
autor: bossmann
RE: c 325
: 09 maja 2016, 20:59
autor: Wiesiek
Ciekawe te pęknięcia!
. Nie widać dobrze ze zdjęć, ale wywnioskowalem , że powstały w miejscu kostek łączących felgę z tarczą. Nie wiem kto Ci to spawał, ale widać ze zdjęć, żę zrobił to powierzchownie, Nic z tego. Trzeba ponacinać, zfazować i dopiero póżniej zrobić dobry przetop. Wtedy będzie trzymać.
RE: c 325
: 09 maja 2016, 21:19
autor: bossmann
ja spawalem. dobrze przetopione... juz tylko zeszlifowac . z dwóch stron pęknięcia pospawane , rysy dobrze widoczne po piaskowaniu. ps. kiedyś pytałem o sprężynkę klapki maski. ja dorobiłem takową i jest ja zrobić bardzo łatwo.
RE: c 325
: 09 maja 2016, 21:50
autor: zetor3011
Jaki jest koszt piaskowania takich felg?
RE: c 325
: 09 maja 2016, 22:03
autor: bossmann
100 zł.
oczywiście całych z gwiazdami.
RE: c 325
: 19 maja 2016, 22:10
autor: damber
Ach te felgi... jak sobie przypomnę ile się przy swoich napracowałem, to aż Ci współczuję, bo z tym jest trochę roboty, aby to porządnie wyglądało.
Felg się nie cynkuje o ile dobrze pamiętam z jakiegoś tam powodu, ale nie wiem jakiego... Tak przynajmniej gdzieś czytałem.
RE: c 325
: 20 maja 2016, 16:23
autor: bossmann
są obawy z mojej strony ze się powyginaja. ale cynkarz mówi ze da rade. *dull*
oblecialem cynkownie i pytałem ,ale żaden mi nie mówi ze nie można. powiedz coś więcej.
RE: c 325
: 20 maja 2016, 16:46
autor: zetor3011
bossmann napisał/a:
100 zł.
oczywiście całych z gwiazdami.
Cena za dwie?
RE: c 325
: 29 cze 2016, 11:58
autor: bossmann
za dwie felgi i gwiazdy .
felgi posiadają klocki kwatratowe do montażu gwiazdy kola,na tych klocka są nacięcia po obu stronach ,czy wiecie do czego to jest?
RE: c 325
: 29 cze 2016, 17:56
autor: Ursus
Nie pod zamek śruby czasem?
RE: c 325
: 29 cze 2016, 21:11
autor: bossmann
tez na to stawiam. żeby z dwoma kluczami nie latać, tylko z jednej mańki skręcać se wygodnie. nie chciałem sugerować ,ale też stawiam ze na zamek śruby. czy kupi takie śruby gdzieś. ?