Strona 34 z 85
RE: Majorek Sławka.
: 15 lut 2014, 23:33
autor: Fragokov
Podoba mi się ta duża przestrzeń , że na wszystko jest miejsce, i czujesz się wówczas swobodnie

RE: Majorek Sławka.
: 16 lut 2014, 12:11
autor: Wicher
Na dobrą robotę miło patrzeć!
A robienie w klitkach, ciasnych warsztatach, na klepiskach itp jest bardzo niebezpieczne, za dużo rzeczy pod nogami...
RE: Majorek Sławka.
: 20 lut 2014, 19:49
autor: Ursus c-325
RE: Majorek Sławka.
: 20 lut 2014, 19:52
autor: chrapek3011
Znów kilka nowych części do silnika.
Dziś opróżniłem blok silnika ze wszystkich jego wnętrzności.Zostawiłem tylko tuleje.Samego mycia to na trzy dni...smalec w nim taki,że szkoda gadać.
RE: Majorek Sławka.
: 20 lut 2014, 20:56
autor: Jacek ze Skansena
Sławek byłem dzisiaj blisko twojej chaty ale musiałem gnać. Żałuje bardzo.
RE: Majorek Sławka.
: 20 lut 2014, 21:01
autor: chrapek3011
Szkoda,ale będzie następny raz.A gdzie byłeś mogę wiedzieć,u kogoś z ,,naszych,,?
RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 11:08
autor: Jacek ze Skansena
Z Grudziądza do Golubia gnałem.
RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 11:20
autor: chrapek3011
Wszystko w temacie.Czy w tym roku tez zrobimy rozpoczęcie sezonu w Książkach?Dziś znów przybyło trochę nowych części do silnika.Zdjęcia wieczorem.
Silnik oprócz wału,tulei i głowic dostanie wszystko nowe.Tak postanowiłem.Nie mam zamiaru już tam drugi raz zaglądać.Raz dobrze i porządnie.
RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 11:35
autor: Ursus
Czyli poziom techniczny będzie dla Ciebie standardowy:)
RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 11:58
autor: Przemo
no chrapek widze grzejesz ładnie z robotą i na poziomie tak trzymaj:p
RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 13:10
autor: chrapek3011
Ursus napisał/a:
Czyli poziom techniczny będzie dla Ciebie standardowy:)
Znacie mnie już trochę i jak widzę,że jest kiepsko,albo nawet jak ktoś fuchę odstawia to szczerze to mówię...W tym przypadku nie było kiepsko,ale 100% zdrowia też nie było...a u mnie to jak robić to robić a jak robić byle jak to lepiej nie robić wcale.
Przemo napisał/a:
no chrapek widze grzejesz ładnie z robotą i na poziomie tak trzymaj:p
Na kwiecień planowy odbiór bez tylnych błotników...będę miał do zlotów kolejne dwa miesiące żeby ogarnąć sprawę błotników.
RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 16:44
autor: Ursus c-325
RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 16:53
autor: Fragokov
Te oryginalne części z Ursusa dobre są ?
RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 16:57
autor: chrapek3011
Miały być dziś jeszcze tłoki ze starych zapasów,ale się nie wyrobiłem.Do poniedziałku przerwa.Ale to nic.Samego mycia tak jak mówiłem na trzy dni.Najgorzej będzie doprowadzić do kultury ten blok.Takich złogów i osadów to nie widziałem już dawno.Ale poradzimy na to.
Chciałbym jeszcze nakreślić jedną istotną rzecz dla posiadaczy Majorków.Koła rozrządu wbrew opiniom posiadają tą samą ilość zębów co C-4011/355/360.Jedyna różnica wynika z koła napędu wałka sprężarki i pompy wtryskowej,ale nie w ilości zębów tylko konstrukcji.Koło to posiada mimośród do napędu pompki zasilającej.Ot różnica.To koło do zdobycia nowe rzecz w 95 procentach nie możliwa.Ja trafiłem używane ale w bardzo dobrym stanie.
Każdy element układu rozrządu śmiało można adoptować z polskich Ursusów C-4011/355/360.Wszelkie osie kół pośrednich,łożyska,podkładki,zabezpieczenia,wpusty są takie same.Dobre.Już kilka silników na tych częściach z Waryńskiego zrobiłem.Na razie reklamacji nie było.
RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 17:38
autor: parafianin
chrapek3011 napisał/a:
Chciałbym jeszcze nakreślić jedną istotną rzecz dla posiadaczy Majorków.Koła rozrządu wbrew opiniom posiadają tą samą ilość zębów co C-4011/355/360.Jedyna różnica wynika z koła napędu wałka sprężarki i pompy wtryskowej,ale nie w ilości zębów tylko konstrukcji.Koło to posiada mimośród do napędu pompki zasilającej.Ot różnica.To koło do zdobycia nowe rzecz w 95 procentach nie możliwa.Ja trafiłem używane ale w bardzo dobrym stanie.
Każdy element układu rozrządu śmiało można adoptować z polskich Ursusów C-4011/355/360.Wszelkie osie kół pośrednich,łożyska,podkładki,zabezpieczenia,wpusty są takie same.<br><br><br><br>Dobre.Już kilka silników na tych częściach z Waryńskiego zrobiłem.Na razie reklamacji nie było.
To dla mnie bardzo cenna informacja, zamierzam zmienić rozrząd miałem o to pytać

RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 17:49
autor: chrapek3011
Tyle że to koło wałka pompy wtryskowej i sprężarki od C-4011/355/360 ma zastosowanie tylko w dwóch rodzajach silnika Z-3001.W wydaniu drugim,gdzie pompka zasilająca znajduje się na pompie wtryskowej i w wydaniu trzecim gdzie pompa jest mocowana za kołnierz tak jak C-4011/355/360.
RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 18:16
autor: parafianin
chrapek3011 napisał/a:
Tyle że to koło wałka pompy wtryskowej i sprężarki od C-4011/355/360 ma zastosowanie tylko w dwóch rodzajach silnika Z-3001.W wydaniu drugim,gdzie pompka zasilająca znajduje się na pompie wtryskowej i w wydaniu trzecim gdzie pompa jest mocowana za kołnierz tak jak C-4011/355/360.
Pompkę zasilającą mam na pompie wyryskowej
RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 18:18
autor: chrapek3011
To wszystko potrzebne w sklepach.I jak zwykle polecam szał wymieniania.Pozdrawiam.
RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 18:54
autor: damber
Dobrze Chrapek, że piszesz które części pasują od innych modeli, bo często słyszę teksty typu "Panie do MAJORA... już nigdzie Pan nowych części nie kupisz!", ale są też i takie teksty "MAJOR'ek..., to wszystko to samo co w 60'ce" i bądź tu człowieku mądry kto ma rację, a tak czarno na białym pisze co pasuje, a co nie *tup*
RE: Majorek Sławka.
: 21 lut 2014, 19:29
autor: chrapek3011
Bo jak się idzie do sklepu i się powie,że do Majorka to każdy gały przewraca...a jak powiesz,że do 60-siątki to się już inaczej słyszy...teraz wystarczy tylko się w domu przygotować z dwóch katalogów Majorka i C-360 i porównać nr-y albo wziąć daną część do ręki.Metoda wypracowana przez ostatnie lata.