Strona 38 z 46

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 09 sie 2015, 9:39
autor: Bolszewik
Odkręć wlew oleju i zobacz czy nie pościnało śrub napędu pompy od rozrządu.

Podpowiadam że muszą tam być śruby 8.8. Jednak nie mogą być nagwintowane do końca. Jakieś 15-20 mm od łba musi być gładkie i o odpowiedniej średnicy. Inaczej szybko się urwie nawet twarda śruba (nacięcie gwintu osłabia). Poza tym nie może być luzu bo nie ustawi się poprawnie zapłonu. Do zabezpieczania w/w służą specjalne blaszki, ja poprzewiercałem łebki śrub i związałem drutem.

Co do licznika mth. to bywa iż kwadratowy koniec linki, przestaje być kwadratowy i obraca się w napędzie. Rozklepać podłożyć podkładkę ....

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 09 sie 2015, 11:47
autor: pawelslupca
nic nie poscinalo ,a moze kojazysz jak powinien byc zamontowany slimak ,chodzi mi o to czy on wchodzi w srodek tej blachy przykreconej do tego napedu pompy czy tez powinien ja obejmowac na zewnatrz. nigdzie nie moge znalezc fotek a gdy wymienialem stary slimak to juz bylo to piorko polamane i nie wiem czy mam dobry slimak( w sklepie mowili ze jest to orginalny slimak)

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 09 sie 2015, 12:46
autor: Bolszewik
Tak "śmigiełko" od przekładni ślimakowej wchodzi w wycięcie blachy mocowanej do napędu pompy wtryskowej.

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 09 sie 2015, 21:39
autor: pawelslupca
no i wlasnie w ten sposob zamontowalem nowego slimaka po czym wlasnie ten tryb z z ta blacha sie wysuna przez co nie napedza pompy.tylko ze niewiem czy to wina slimaka czy cos z tymi trybami sie dzieje .wg. mnie to chyba ten slimak powinien jakos dociskac lub blokowac wysuniecie sie tego trybu, przynajmniej tak wlasnie zrobilem ze szwagrem ze zalozylismy stary slimak i kilka podkladek i teraz traktor pali ładnie tyle ze nie mam licznika mtg co mnie bardzo boli i zaa wszelka cene chce ten problem rozwiazac



to znaczy "za wszelka cene" to za duzo powiedziane ale przed regeneracja pompy nie mialem takiego problemu

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 09 sie 2015, 21:42
autor: Bolszewik
Odkręć linkę i zobacz czy kręci ....
Może przekładnia się rozleciała ....
U mnie nowa przekładnia wytrzymała ~ 70 mth i trzeba było poprawiać. Wyrobił się kwadracik na linkę ....

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 10 sie 2015, 10:02
autor: pawelslupca
linka i przekladnia sa ok a licznik przestal krecic poniewaz wysunela mi sie ta blacha z trybem od napedu pompy w skutek czego przestala napedzac licznik mtg. a chodzi mi o to dlaczego sie wysunela,nigdy wczesniej tak nie zrobila
i jeszcze jedno pytanko , po czym mozna sprawdzic jaki mam model władka bo nie mam tabliczki kolo aku ani dowodu do niego

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 10 sie 2015, 21:28
autor: Bolszewik
Zdjęcie lewarka zmiany biegów.
Zdjęcie ogólne.
Zdjęcie zegarów.

Dane będą przybliżone.

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 10 sie 2015, 22:46
autor: darius
Koledzy mam pytanie może kto wie jakiej średnicy są otwory w dyszach od filtra oleju,bo filtr już chyba swoje przefiltrował i oddaje ducha.

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 11 sie 2015, 12:59
autor: Bolszewik
1 - 1,5 mm

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 12 sie 2015, 7:00
autor: pawelslupca
dzisiaj wstawie te fotki a mam jeszcze takie pytanko czy gdzies mozna sprawdzic wymiar tych piorek w slimaku napedu mtg (wg.jakie kolwiek dane o tych przekladniach )i jakies dane o tej blasze w ktora wchodzi ten slimak

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 13 sie 2015, 22:08
autor: Bolszewik
Myślę że takie dane tylko po odkręceniu u kogoś ze sprawnym licznikiem ....

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 15 paź 2015, 20:54
autor: rycho711
Szanowni Koledzy, ostatnio wymieniałem wlew oleju i blachę napędu ślimaka. Wtedy zauważyłem ,że tryb do którego przykręcona jest blacha wysuwa się . Parę postów wcześniej było pisane o wysuwaniu się trybu ale nie wiem jak go zabezpieczyć. Czy ma tam być jakaś śruba lub inne zabezpieczenie? Śruby które trzymają blachę są całe. Proszę o radę.

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 16 paź 2015, 19:30
autor: Bolszewik

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 03 lis 2015, 22:04
autor: pawel1976
Witam szanownych kolegów i oczywiście mam pytanie.
Chodzi o ustawienie kąta wtrysku w T25a (popularny władek) a konkretnie o znak T1 , T2. W instrukcji pisze o ustawieniu koła na znaku T a ja mam T1 i T2. Na który mam ustawić czy też wypośrodkować?

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 04 lis 2015, 12:38
autor: Bolszewik
Z tego co pamiętam T jest równoznaczne z T1.

Dobrze że masz jakikolwiek znak ....

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 04 lis 2015, 18:30
autor: pawel1976
Bolszewik napisał/a:
Z tego co pamiętam T jest równoznaczne z T1.

Dobrze że masz jakikolwiek znak ....
Wielkie dzięki za odpowiedź też tak kombinowałem ale nie byłem pewny.
Co do znaków to o dziwo koło posiada wszystkie znaki. Dzięki za odpowiedź.

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 04 lis 2015, 21:09
autor: rycho711
W nawiązaniu do wcześniejszego postu dotyczący przesuwania się trybu napędu pompy , przepraszam Bolszewik ale nie zauważyłem twojego postu. Dzisiaj odkręciłem wlew oleju i sprawdziłem ten tryb, na rysunku Bolszewika ma on nr 1111172-A2. Tryb się przesuwa w kierunku ślimaka napędu linki jakieś 5-8 mm. I w związku z tym mam pytanie "czy ten typ tak ma?" Nadmieniam ,że wszystkie śruby są dokręcone.

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 05 lis 2015, 17:46
autor: Bolszewik
Szczerze to nie pamiętam jaki był u mnie luz, ale 5-8 mm to za dużo.
Tryb o którym piszesz nie trzyma się niczego, tylko "pływa" na panewce. Usztywnia go tarcza z otworami przekazująca napęd środkiem na pompę. Blokadę poosiową tego zespołu zapewnia z jednej strony kryza/czoło na pompie wtryskowej, z drugiej pokrywa rozrządu. Pewnie gdzieś coś jest przytarte i z tego powodu taki duży luz ....
Spróbuję odkręcić korek wlewu oleju i sprawdzić czy jest u mnie taki luz.


PS. szukałem w serwisówce jaki powinien być ten luz ale nie znalazłem :o

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 05 lis 2015, 18:40
autor: rycho711
Dziękuję za odpowiedź , na razie tak zostawię przy większym remoncie rozkręcę napęd pompy i zobaczę skąd taki luz.

RE: T-25 Władimirec - różne problemy

: 06 lis 2015, 18:10
autor: Bolszewik
Podejrzewam że do wymiany będzie tulejka na pompie wtryskowej ....