Strona 38 z 85
RE: Majorek Sławka.
: 27 mar 2014, 20:29
autor: Ursus c-325
RE: Majorek Sławka.
: 27 mar 2014, 20:47
autor: chrapek3011
Dziś w między czasie zamontowałem pompę olejową z przewodem i zaworem .Oryginał nie posiada zaworu na pompie.Ja stawiam na trochę nowoczesności i zastosowałem przystawkę z filtrem olejowym wymiennym.I dlatego na oryginalnej pompie znalazł się zawór.W oryginale zawór znajduje się w pokrywie filtrów siatkowych.
RE: Majorek Sławka.
: 29 mar 2014, 18:38
autor: Ursus c-325
RE: Majorek Sławka.
: 30 mar 2014, 9:26
autor: chrapek3011
Prace powolne,ale zawsze do przodu.
Pierwsze zdjęcie przedstawia obudowy rozrządu (nowy typ po lewej i stary typ po prawej stronie).
Drugie zdjęcie rozrząd już zamknięty.
Na dziś założone już koło pasowe i pompka zasilająca.Zdjęcia wkrótce.
RE: Majorek Sławka.
: 30 mar 2014, 21:33
autor: Ursus c-325
RE: Majorek Sławka.
: 30 mar 2014, 21:55
autor: chrapek3011
Majorek po wiosennym myciu.
I niespodzianka.kolejny Majorek w podwórzu!!!Teraz będzie z czego oryginalny kolor blach dobrać.
RE: Majorek Sławka.
: 30 mar 2014, 22:01
autor: Jacek ze Skansena
Ładny ten kolorek. Taki inny troszkę ale ładny. To chyba pierwsza farba co?
RE: Majorek Sławka.
: 30 mar 2014, 22:03
autor: chrapek3011
Oryginał,Jacuś,fabryka!!!
Ciśnienie na wolnych cały czas 3Atm trzyma.Na obrotach jak się lata to 5-6 ma.No cacko jednym słowem.Zacząłem go trochę rozbierać i myć dzisiaj.
RE: Majorek Sławka.
: 30 mar 2014, 22:11
autor: Jacek ze Skansena
No to Bajka. Proszę zostaw ten kolor do sklonowania albo jak ustalisz daj nr. Powodzenia. Dzisiaj zajrzał do mnie Star 25. Oczy mi wyszły. Posłałem Pawłowi fotkę. Może uda mu się gdzieś może na Fejsie zamieścić albo na RT. To jest Dopiero Bajka.
RE: Majorek Sławka.
: 30 mar 2014, 22:17
autor: chrapek3011
Kolor oczywiście będzie przeniesiony na blachę,żeby potem odcinać próbki tak jak zrobiłem to w przypadku korpusów 2011.
Chętnie obejrzę tego Stara.
RE: Majorek Sławka.
: 30 mar 2014, 22:30
autor: szybki
Niezły a ten kolor naprawdę jest ładny
RE: Majorek Sławka.
: 30 mar 2014, 22:38
autor: chrapek3011
Kolor oryginalny.Po odkręceniu blachy zegarów i lekkim oczyszczeniu ukazał się z pod warstwy syfu.
RE: Majorek Sławka.
: 30 mar 2014, 23:09
autor: jacek0106
Witam. Od spodu pod budzikiem powinieneś znależć trochę niewypłowiałego tego niebieskiego i po wypolerowaniu skopiować. A wracając do obecnego projektu, wiem że przerabiasz filter ze względu na ciśnienie. Ale może zostaw te oryginalne, przecież ta 1atm zawsze będzie i to go nie zabije, a będzie silnik lepiej zewnątrz wyglądał. Orać nim nie będziesz tylko jako eksponat pokazywać. A tak na marginesie to ten niebieski zegar w ogóle miał?
RE: Majorek Sławka.
: 30 mar 2014, 23:48
autor: chrapek3011
Ciśnienie było w porządku na podwójnym filtrze też.Ale tak sobie poszedłem na łatwizne po raz drugi.2011 jest już w oryginale prawie w 100%...i niech tak zostanie.Ten Zetor i tak nie będzie tak oryginalny jak 2011 to ten filtr wymienny już w niczym mu nie zaszkodzi.
Co do koloru to pod zegarem jest taki sam.Więc będzie z czego dobrać.
RE: Majorek Sławka.
: 01 kwie 2014, 19:51
autor: Ursus c-325
RE: Majorek Sławka.
: 01 kwie 2014, 20:40
autor: chrapek3011
Dziś pracowałem takim sprzętem.Wyciągałem ,,potwora z bagien,, na linie około 300 metrów.
RE: Majorek Sławka.
: 01 kwie 2014, 20:52
autor: Jacek ze Skansena
No a gdzie ten potwór Panie Sławku?
RE: Majorek Sławka.
: 01 kwie 2014, 20:56
autor: chrapek3011
Jak potwora wyciągałem to nie miałem nic pod ręką żeby zrobić zdjęcie.Przyjedziesz w najbliższym czasie to sam go obejrzysz...jutro wrzucę fotkę tutaj.
RE: Majorek Sławka.
: 04 kwie 2014, 18:18
autor: Ursus c-325
RE: Majorek Sławka.
: 04 kwie 2014, 19:15
autor: DK94
Mam pytanie w obudowie kompresora masz tą śrubę do której przykręciłeś łańcuch, w 4011 też mam otwór ale bez śruby, a zwykle w tych sinikach jest wkręcona ta śruba, ona jest tam potrzebna czy może jej nie być jak u mnie. I Do czego właściwie ona tam jest?