Strona 5 z 6

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 18 wrz 2008, 16:24
autor: agrotechnik
Pora odświeżyć temat.:)
To jest T-140:
Obrazek
T-180:
Obrazek
D-804M:
Obrazek
DT-57:confused::
Obrazek
Jakiś DT-56:
Obrazek
DT-75K:
Obrazek
DT-75C:
Obrazek


Ciekawe, nieprawdaż?

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 24 wrz 2008, 7:28
autor: agrotechnik
Jeszcze coś takiego:
Obrazek

T-220. Musi być potężny.

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 24 wrz 2008, 12:24
autor: olowaty
Dołączając do tematu ciągników gąsienicowych, załączam zdjęcia upolowanego dzisiaj. Raczej to zwłoki, ale do reanimacji.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b5 ... fefdd.html serce
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c8 ... ec54e.html
przód
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/063 ... 93e88.html
dupcia
Szkoda go.

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 24 wrz 2008, 14:58
autor: drandrzej
oo ładny , ale pewnie zdobycie gąsienic i innych brakujących elementów drogie byłoby strasznie

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 24 wrz 2008, 15:39
autor: agrotechnik
A mi go nie szkoda. Pali około 5L na godzinę, do tego ma trochę wad. Ale poza tym jest porządną maszyną. Jakby co, to części tanie i dużo lepsze od polskich podróbek, można kupić bliżej wschodniej granicy.


Fota T-180 od....
-boku:
Obrazek
-tyłu
Obrazek
- z innego boku..
Obrazek
- dwa od tyłu..
Obrazek
Jeśli dobrze zrozumiałem, to to zdjęcie przedstawia DET-250 w 1958 roku.
Obrazek


S-60 podczas pracy:
Obrazek
Obrazek

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 24 wrz 2008, 16:20
autor: przemek125
Niezłe maszynki.

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 24 wrz 2008, 19:10
autor: agrotechnik
Mi przypadł do gustu T-180.:bigrazz: Lepszy od DT-75.:yes:

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 30 wrz 2008, 7:42
autor: agrotechnik
No właśnie stamtąd. Polecam ją. Po rusku, ale materiału tyle że mucha nie siada. Kupę sprzętu budowlanego, przeładunkowego i ciągniki.

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 30 wrz 2008, 22:15
autor: przemek125
Czy wie ktoś coś o T-38?

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 01 paź 2008, 7:45
autor: agrotechnik
To taka późniejsza przeróbka KD 35, pod inna nazwą. Robiona do końca lat 60-tych.

Jeśli już o tym mówimy to:
Obrazek

Czy to jest ten 3 rzędowy kombajn do buraków, co jest z tyłu??

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 01 paź 2008, 7:46
autor: z_daro

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 02 lis 2009, 11:45
autor: Deleted_User
Ten Det-250 to bardzo ciekawa konstrukcja. Posiada silnik wysokoprężny, który napędza generator ładujący akumulatory, które z kolei zasilają silniki elektryczne. Coś jak lokomotywy spalinowe.

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 02 lis 2009, 14:48
autor: przemek125
Potrzebuje zdjęć DT-54,54A.

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 13 gru 2009, 2:12
autor: Deleted_User
Witam wszystkich:) Od czego jest to ogniwo gąsienicy ? Bedę wdzięczny za każdą sugestię...Z góry dziękuję. http://www.odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=496479#496479

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 29 kwie 2011, 22:17
autor: C360-3P
Sorki za wykopalisko ale nie chcę otwierać nowego tematu.W latach 80-tych w Polsce pracowały wielkie spychacze produkcji rosyjskiej z tego co pamiętam miały silnik V 12 który napędzał prądnice a ta silnik jak w lokomotywie. Wydech był po bokach w stopniach nad gąsiennicą. Potocznie nazywali je breżniewy .Wie może ktoś jaka jest nazwa tego sprzętu?

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 30 kwie 2011, 7:23
autor: Bolszewik
Breżniewami to zwane były, przynajmniej u mnie, Kierowce K-150.

Pewnie to był jakiś Staliniec.

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 30 kwie 2011, 7:58
autor: Jacek ze Skansena
Z tego co słyszałem to Breżniew był taki spych. Widziałem na własne oczy taki ciągnik gąsienicowy. Jak stodołą. Bardzo duża łycha. Szok

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 01 maja 2011, 10:03
autor: C360-3P
Dokładnie Jacku o tego potwora chodzi.Jeździł przed laty tym mój ojciec.Był to największy spychacz z dostępnych.Pamiętam jak odśnieżał w zimie drogę to drogę wiejską brał na raz

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 01 maja 2011, 12:10
autor: skiet135
To chodzi o DET-a 250 na poprzedniej stronie jest nawet jego zdjęcie*annoy*

RE: Ciągniki gąsienicowe

: 01 maja 2011, 13:27
autor: mateusz5
Jest to ogniwo gąsienicy prawe poszerzone (błotne) od dt 54 nr. fabryczny kat.55.34.101-3.