Strona 5 z 13

RE: problem z odpaleniem s301d

: 01 cze 2013, 14:43
autor: pawlo
To jestem zdziwiony-tą niesamowitą moc rozumiem cały czas przy przelożeniu uaza?nakreciłeś mnie.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 01 cze 2013, 14:45
autor: Bolszewik
Tak, odbiór mocy normalnie z koła zamachowego + przełożenie 2,5 raza + skrzynia, reduktory i mosty Uaz.

Sprzedałem go za marne 1500 zł.
I do dziś żałuje ....

https://picasaweb.google.com/1167188366 ... 1036074498

https://picasaweb.google.com/116718836 ... 6819496210

Obie przyczepy były robione do Sama:

https://picasaweb.google.com/116718836 ... 6709693282

Zielona ma 3 czerwona 4 metry długości, szerokość 1,5 metra. Na czerwoną mieścił się pełny zbiornik ziarna z bizona. Nie było problemu ciągnąć ją po polu.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 01 cze 2013, 15:16
autor: pawlo
Spko twoja bestia musiała być silni takie przyczepy traktory ciągneła-no szkoda że jej już nie masz jest co żałować.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 02 cze 2013, 19:29
autor: BAR123
No kolego pawlo fajny esik. Ja mam podobnego tez czerwony i właśnie kończę prace przy wyciągarce którą zamontowałem na nim. Będzie służyć do wyciągania drewna jak i będzie mnie ratować gdy się zakopię:D

RE: problem z odpaleniem s301d

: 02 cze 2013, 20:14
autor: pawlo
Dzieki.Bar123 prześlesz fotki twojego sprzecika z chęcia zobacze.Jeszcze też bede modyfikował mojego esika.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 02 cze 2013, 21:58
autor: BAR123
Jak skończę to zalinkuję i wstawię na post. Parę dni mi to jeszcze zajmie bo robię to w wolnych chwilach.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 07 cze 2013, 12:49
autor: pawlo
Cześć.W moim s301d cały czas pojwiaja się pęcherzyki powietrza w układzie paliwowym co jest grane? odpowietrze układ po chwili znów to samo a to wpływa na nie równą prace silnika.podpowiecie coś.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 07 cze 2013, 21:39
autor: Bolszewik
Uszczelnij układ paliwowy.

Rozhartuj miedziane podkładki to będą lepiej trzymać.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 07 cze 2013, 22:57
autor: BAR123
Dobrze jest dokręcić ściski na wężykach jak będą trochę ciepłe po jeździe. Bo jak są chłodne to są sztywne.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 08 cze 2013, 7:59
autor: djhavay
Ja u siebie wymieniłem igielitowe wężyki na gumowe i od tej pory mam spokój z cieknącym paliwem i zapowietrzaniem. One nie sztywnieją tak jak te igielitowe. Jedyny minus to to że nie widać paliwa w środku, bo nie są przeźroczyste.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 08 cze 2013, 21:24
autor: pawlo
Wymienie też węzyki.Dziś przejechalem moim s301d 20km chciałem sprawdzić jak zniesie taką długą drogę czy coś wyjdzie po drodze okazało się że jest mały wyciek z pod silnika widac olej.Z tąd mam pytanie skąd tam leje się olej?pozatym poradził sobie dobrze.dzięki.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 09 cze 2013, 8:27
autor: Bolszewik
Bezpośrednio pod listwą pompy wtryskowej w korpusie jest otwór, wielkości małej monety. Wydostaje się tam nadmiar oleju, (a może była to ropa z nieszczelności pompy), jakiś odpowietrznik, nie bardzo wiem. A może powinien być zaślepiony ?
W każdym razie u mnie robił się paskudny "smark" na silniku.
Poradziłem sobie z tym nietypowo, ale skutecznie. Wcisnąłem w otwór kawałek wężyka z ułamanym króćcem od pralki automatycznej. Powstał w środku rodzaj odstojnika, a na zewnątrz był dzióbek. Olej / ropa zbierał się w środku, a gdy było go już dość dużo przelewał się górą i skapywał dzióbkiem, zwykle gdy wjeżdżałem na jakąś skarpę. Nigdy nie było tego wiele, a oleju od wymiany do wymiany wystarczało. Więc przestałem się tym przejmować, a silnik był względnie czysty.

Przy maksymalnym zbliżeniu zdjęć mojego samopała widać, o które miejsce mi chodzi - pod listwą pompy wtryskowej.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 09 cze 2013, 12:04
autor: pawlo
Kurde nie bardzo kumam ten otwór na pompie ale go poszukam z pomocą twoich zdjęć.Ale powiem ze jak jechałem nie zauważyłem by z pod listwy był wyciek mam silnik osadzony na 1cm gumie i tam widziałem jakby olej czy ropa.Musze na spokojnie to obadać.A czy pod silnikiem znajduje się jakaś śruba?Jak coś wyjmę silnik z ramy i zbadam to.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 09 cze 2013, 12:33
autor: Bolszewik
Czerwona strzałka wskazuje w/w dzióbek.

https://picasaweb.google.com/1167188366 ... 4852686818

RE: problem z odpaleniem s301d

: 09 cze 2013, 19:41
autor: BAR123
To jest normalne że tam pojawi się olej i nie ma się czym przejmować jeśli faktycznie z tamtąd sie wydostaje olej.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 09 cze 2013, 20:58
autor: pawlo
Myślę że wolałbym żeby nie było żadnego wycieku bo jak będzie to też będzie w silniku spadał poziom oleju(a mam takie wrażenie podczas jazdy zatre silnik) sam nie wiem pasowało by to usunąć dla spokoju narazie mój esik po wczorajszej wyprawie stoi u mojej babci pojade w tygodniu i pomyśle nad tym bo muszę nim wrócic z powrotem a to 20km.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 09 cze 2013, 22:11
autor: Bolszewik
A jesteś pewien że ubyło oleju ?

Od spodu chyba jest dekielek od pompy oleju.

Ja bym sprawdził ile ubyło tego oleju. Nawiasem mówiąc to jesteś niezły kozak żeby 20 km wybrać się samem *yes*

RE: problem z odpaleniem s301d

: 10 cze 2013, 7:34
autor: BAR123

RE: problem z odpaleniem s301d

: 10 cze 2013, 15:23
autor: pawlo
Dzieki za zdjęcia.Twój esik ze zdjęć kojarzy mi się z maszyną która nie boi się żadnej pracy dobry pomysł z ta wyciągarką przydatna rzecz w terenie widzę też podzespoły żuk.A to koło zębate umieszczone na silniku ono przenosi napęd na skrzynie tak? To koło połaczone jest z rozrusznikiem?Ogólnie fajny esik.

RE: problem z odpaleniem s301d

: 10 cze 2013, 21:27
autor: BAR123
To koło to wieniec do rozrusznika ale korbę też wożę ze sobą w razie awarii elektryki.A co do wyciągarki to będzie wyciągać drewno z trudnych miejsc w lesie i będzie też wyciągać esa z błota.