Strona 5 z 7

RE: zetor k25 z 1957

: 03 kwie 2009, 22:54
autor: drandrzej
zdjęcia nie widzę jakoś - ale domyślam się
odkręć pompe od korpusu , tamtedy zdejmiesz i ząłożysz nowa , rób to w czystych warunakch , bo tam jest sekcja , żeby nie zabrudzić , ustawień nie zgubisz jak nie zmienisz grubosci uszczelek

RE: zetor k25 z 1957

: 28 kwie 2009, 10:20
autor: Deleted_User
witam jestem posiadaczem bocianka:D z 57r. od 93 roku i właśnie zabrałem się za jego renowacje jest na chodzie ale skrzynia nie do końca sprawna no i prosiłbym o orientacyjna cenę wałka ataku w skrzyni biegów oraz mechanizmu różnicowego no i gdzie to można zdobyć bo szukałem już chyba wszędzie traktor w 100% oryginalny i fajnie by było gdyby taki pozostał sentyment mam do niego



z góry dzięki za odpowiedz



a i jeszcze jedno poszukuje oryginalnego szklanego odstojnika do paliwa

RE: zetor k25 z 1957

: 29 kwie 2009, 22:45
autor: drandrzej
karool napisał/a:
orientacyjna cenę wałka ataku
komplety wałek + zębatka (były spasowane w fabryce ) używka moim zdaniem 350-400 , nowe 800-1000

a i jeszcze jedno poszukuje oryginalnego szklanego odstojnika do paliwa
tego nie mam

RE: zetor k25 z 1957

: 17 cze 2009, 10:14
autor: Deleted_User
czesc wszystkim, posiadam zetora k-25 i mam pewien problem mam nieorginalna chlodnice i jest ona za szeroka co skutkuje tym ze nie moge zalozyc maski przedniej
JESLI KTOS MA DO SPRZEDANIA CHLODNICE TO JESTEM ZAINTERESOWANY piszcie na gg 13575390

RE: zetor k25 z 1957

: 22 wrz 2009, 20:25
autor: Jacek ze Skansena
Wałek nowego typu mogę załatwić za sześć stów.

RE: zetor k25 z 1957

: 22 wrz 2009, 22:38
autor: drandrzej
mam oryginalne chłodnice , kilka sztuk - mozesz przyjechać i sobie wybrać którąś

RE: zetor k25 z 1957

: 06 lis 2009, 22:59
autor: Deleted_User
witam jestem tu nowy mam 2 zetorki Ti K potszebuje blokz walem i panewkami pozdrawiam

RE: zetor k25 z 1957

: 03 lut 2010, 21:47
autor: Deleted_User
Panowie, jestem w trakcie remontu zetorka K 25, czekam na koło zwolnicy od Pana Jacka. Mam jeszcze pytanie, czy nie wiecie gdzie można dostać lub dobrać, podkładki regulacyjne do mechanizmu różnicowego. Nie uśmiecha mi się wycinać z blachy.Jak ktoś ma to chętnie odkupię.

RE: zetor k25 z 1957

: 04 lut 2010, 22:28
autor: Jacek ze Skansena
Jarek ten blok juz znalazłeś może?

RE: zetor k25 z 1957

: 20 wrz 2010, 18:18
autor: HARY
Witam.
Wczoraj kupiłem kpl. na dwa tłoki 100 zł. zapytam cay jeszcze posiadają to maże kupisz.
Pozdrawiam.

RE: zetor k25 z 1957

: 20 wrz 2010, 19:39
autor: Ursus
Same pierścienie sprzedają w DanRolu - Ząbkowice Sląskie.

RE: zetor k25 z 1957

: 22 wrz 2010, 9:35
autor: drandrzej
wypatrosz ten podnośnik i daj do regeneracji
pompa + tłoczysko z zaworem , jakoś po tylu latach nie liczyłbym na trafienie nowych elementów

RE: zetor k25 z 1957

: 22 wrz 2010, 20:32
autor: Ursus

RE: zetor k25 z 1957

: 29 lis 2010, 17:13
autor: Jacek ze Skansena
Mati najbardziej pasuje silnik od Zetora 25. i tylko taki skład jest najlepszy. Pozdrawiam.



Mati najbardziej pasuje silnik od Zetora 25. i tylko taki skład jest najlepszy. Pozdrawiam.

RE: zetor k25 z 1957

: 29 lis 2010, 18:18
autor: kombi
zetor 25 z silnikiem orginal to FULL WYPAS
ale jak się ma tył zetorka i silnik od c 330 to tyz jest radocha na maksa
chociaż to nie orginal [ takiego juz posiadam ]
ale oko widzów cieszy
[bo się nie znaja i tylko sa zdziwieni że hamulce to są na taśmach [ a pytania takie ,panie a gdzie płyn hamulcowy i pompa ,bo cos nie widzę ,,ubaw po pachy *sarcasm**sarcasm**sarcasm*

RE: zetor k25 z 1957

: 29 lis 2010, 20:18
autor: HARY
Witam.
Kolego nic tak nie cieszy jak dobieranie, część po części, śrubka po śrubce, patrząc jak powstaje na nowo orginał, jak przywraca się do życia maszynę która spisana była na straty. Nie mam nic przeciwko eksperymentom szczególnie z koniecznosci, lecz odtwarzanie orginałów to jest dopiero frajda.

RE: zetor k25 z 1957

: 04 maja 2011, 17:07
autor: Ursus
Szczerze mówiąc nie wiem jak sobie radzą z tym spece od głowic. Może do nich warto uderzyć?

Jak masz już wszystko zrzucone to rzuć okiem na zużycie tulei cylindrowych.

Wyfrezuj sobie gniazda i dotrzyj zawory. Niewielki nakład pracy lub finansów (nie wiem na ile sam sobie radzisz z mechaniką), a efekt będzie.

RE: zetor k25 z 1957

: 05 maja 2011, 18:28
autor: Ursus
Same zawory dotrzeć możesz sam, gorzej jednak jeśli będzie potrzebne frezowanie gniazd, co bym polecał zrobić.

Odnośnie fachowców od głowic, to ja osobiście, na szczęście, nie musiałem się za tym rozglądać, ale może warto spytać w jakimś warsztacie gdzie zajmują się regeneracją głowic, szlifami itd. W każdym większym mieście jest taki zakład.

RE: zetor k25 z 1957

: 11 maja 2011, 21:03
autor: Ursus
Jak ma iść na złom to podeślij ją do mnie :) Może się przyda, eksperyment zawsze można zrobić. Mam taką możliwość.

RE: zetor k25 z 1957

: 16 maja 2011, 20:04
autor: Ursus
No fakt, głowice Zetora 25 mają tam punkt krytyczny.