Strona 5 z 5
RE: Honker czy ...
: 17 lut 2014, 12:44
autor: Ursus
Taka jak kierunkowskaz tylko biała? To mam taką. Nie jestem pewny czy klosze też, ale podstawę na pewno - nową.
RE: Honker czy ...
: 17 lut 2014, 14:29
autor: krakerss
te lampki są w dwóch wymiarach te które są przy przyczepach są mniejsze te z kabin są nieco większe
RE: Honker czy ...
: 17 lut 2014, 21:22
autor: Mars
Zmierzę tą lampkę i podam wymiar. Lampka przeciw mgłowa była pod fotelem, więc wymieniłem ją.
Chcę obniżyć podłogę, więc przydadzą mi się nadkola metalowe. ;)A ma ktoś znaczek na maskę do Żuka ?
RE: Honker czy ...
: 20 lut 2014, 11:24
autor: SEBRIGHT
Piękny i zadbany sprzęt

No i kabina tapicerowana - full wypas

To ropniak?
Klosze większe/mniejsze mają też różnie umieszczone otwory na śruby
mocujące.
RE: Honker czy ...
: 20 lut 2014, 13:36
autor: Mars
Benzynka

takiego właśnie szukałem. Silnik prosty - sam naprawię

a części bardzo tanie

słowem same zalety. Żuk na wyścigi nie jeździ, najdłuższa trasa do pokonania to 5 km w jedną stronę

RE: Honker czy ...
: 20 lut 2014, 16:30
autor: SEBRIGHT
Fajnie że udało Ci się znaleźć, takiego, jak szukałeś

Zmyliła mnie pokrywa silnika w kabinie - wydaje mi się że z przetłoczeniem były montowane w ropniakach, a w benzyniakach proste - przynajmniej tak było we wszystkich Żukach z którymi miałem styczność.
Nasunęła mi się pewna refleksja, odnośnie 'połamania Żuka' z załadowanym Zetorkiem, o czym była mowa w temacie o Wilkowicach. Żarty, żartami, ale moim zdaniem by wytrzymał

Sam wiozłem na Żuku maks 1400kg, za to mój tata na początku lat 90-tych ładował na ten sam egzemplarz regularnie 2 tony, a w porywach 2,5 i Żuk jeździ do teraz *comfort*
Jak ktoś nie wierzy, polecam przeglądnąć ten temat:
http://forum.polskiedostawczaki.pl/view ... =15&t=1447
Żeby ktoś nie pomyślał, że namawiam do łamania przepisów dodam, że nie popieram takiego przeładowywania na drogach publicznych *annoy*
RE: Honker czy ...
: 20 lut 2014, 19:05
autor: Mars
Mówisz serio ? Wytrzyma 1700 kg ?

RE: Honker czy ...
: 20 lut 2014, 20:45
autor: drandrzej
moja przyczepka żukowata - woże nia silniki stacjonarne na Wilkowice
- przewiozła tył od Lanza (tego ktorego widzieliście w Wilkowicach ostatnio)
ciśnienie w oponach 4 atm , podokładane bukowe odbojniki + guma, w watku o tym Lanzu jest zdjecie ...
RE: Honker czy ...
: 20 lut 2014, 20:53
autor: Mars
Andrzej, przeglądam i nie mogę znaleźć ...
RE: Honker czy ...
: 21 lut 2014, 14:34
autor: SEBRIGHT
Dla pewności dołóż sobie po jednym piórze do resorów, sprawdź czy odboje nie sparciałe, przeglądnij wsporniki między ramą a skrzynią łądunkową (są z dość cienkiej blachy,na dodatek lubią korodować) i jazda *comfort*
Ze względu na wysoko położony środek ciężkości przygotuj się że Cię porządnie wyhuśta na dziurach i zakrętach

Chociaż można się przyzwyczaić :p
W lecie uważaj też żeby go nie przegrzać. Mój przy 1400kg na pace w upalny dzień poniżej 95-100 stopni nie schodził.
Żukowskie gumy jak nie sparciałe duuużo wytrzymają - wystarczy popatrzeć ile niektórzy gospodarze ładują na przyczepki z żukowskimi kołami. *sarcasm*
W sumie najmniej wytrzymałym elementem wydaje mi się przednie zawieszenie - w końcu pochodzi z Warszawy.
RE: Honker czy ...
: 27 lut 2014, 18:42
autor: Mars
Nie Panowie

nie dam się namówić

Jak mówiłem, jeśli uda mi się zrobić jakoś Zetora, to nim pojadę, ale jeśli nie, to jadę Żukiem ;)Seba, a masz tylną klapę do Żuka "kurołapa" ?
