RE: S301D obroty
: 28 kwie 2010, 21:11
Cześć
Oznaczenia zakresu obrotów na kole zamachowym są tak blisko siebie, że można mówić jedynie o zawartej w tym oznaczeniu informacji o sposobie uzyskiwania mniejszych lub większych obrotów - nabite wartości obrotów podpowiadają kierunek regulacji dla osiągnięcia mniejszych lub większych obrotów, tzn. mówiąc zwięźle, wcześniejszy początek wtrysku pozwala osiągnąć wyższe obroty.
Jak Ci zapewne wiadomo, zakres obrotów w jakich zamierzasz eksploatować silnik, ustawia się poprzez umiejscowienie momentu rozpoczęcia wtrysku na wzmiankowanych znakach określających żądaną wielkość ( 1500, 1800 lub 2000 obr/min).
Dokonuje się tego ustawieniem pompy wtryskowej, a dokładnie ustawieniem śruby regulacyjnej podstawy pompy.
Staraj się trafić z początkiem wtrysku mniej więcej na zakres 1800 bo wtedy masz większe pole ewentualnego błędu ustawienia.
Sposób ustawiania momentu wtrysku był kilkakrotnie poruszany w ostatnim czasie, więc poszukaj na forum i do dzieła.
Oznaczenia zakresu obrotów na kole zamachowym są tak blisko siebie, że można mówić jedynie o zawartej w tym oznaczeniu informacji o sposobie uzyskiwania mniejszych lub większych obrotów - nabite wartości obrotów podpowiadają kierunek regulacji dla osiągnięcia mniejszych lub większych obrotów, tzn. mówiąc zwięźle, wcześniejszy początek wtrysku pozwala osiągnąć wyższe obroty.
Jak Ci zapewne wiadomo, zakres obrotów w jakich zamierzasz eksploatować silnik, ustawia się poprzez umiejscowienie momentu rozpoczęcia wtrysku na wzmiankowanych znakach określających żądaną wielkość ( 1500, 1800 lub 2000 obr/min).
Dokonuje się tego ustawieniem pompy wtryskowej, a dokładnie ustawieniem śruby regulacyjnej podstawy pompy.
Staraj się trafić z początkiem wtrysku mniej więcej na zakres 1800 bo wtedy masz większe pole ewentualnego błędu ustawienia.
Sposób ustawiania momentu wtrysku był kilkakrotnie poruszany w ostatnim czasie, więc poszukaj na forum i do dzieła.