RE: SILNIK ES S 15
: 19 wrz 2010, 21:28
Rozrząd ustawiasz tak:
Ściągasz pokrywę rozrządu, pompę wtryskową i sprawdzasz na kołach zębatych wału korbowego i wałka rozrządu czy się zgadzają to jest na kole dużym dwa 0, na małym jedno 0, i to jedno 0 ma wejść między te dwa 0.
Kąt wtrysku to jest kąt początku tłoczenia, odkręcasz przewód wysokiego ciśnienia z pompy wtryskowej, kręcisz wałem i patrzysz aż zacznie podnosić się kropla z króćca pompy, w momencie ruszenia (pojawia się kropla) przestajesz i sprawdzasz znaki, znak na kole zamachowym (PM2200 u mnie) powinien pokryć się z tabliczką GMP na kadłubie, jeżeli nie to podkładasz podkładkę dystansową pod pompę albo odejmujesz, i tak aż do ustawienia.
Ściągasz pokrywę rozrządu, pompę wtryskową i sprawdzasz na kołach zębatych wału korbowego i wałka rozrządu czy się zgadzają to jest na kole dużym dwa 0, na małym jedno 0, i to jedno 0 ma wejść między te dwa 0.
Kąt wtrysku to jest kąt początku tłoczenia, odkręcasz przewód wysokiego ciśnienia z pompy wtryskowej, kręcisz wałem i patrzysz aż zacznie podnosić się kropla z króćca pompy, w momencie ruszenia (pojawia się kropla) przestajesz i sprawdzasz znaki, znak na kole zamachowym (PM2200 u mnie) powinien pokryć się z tabliczką GMP na kadłubie, jeżeli nie to podkładasz podkładkę dystansową pod pompę albo odejmujesz, i tak aż do ustawienia.