Strona 1 z 1

Luz na wale

: 10 paź 2010, 10:03
autor: lucja
Pisałem wcześniej że jak sie nagrzeje to cieżko kręci słyszałem, że luz polosiowy też może byc przyczyna jak byly tłoki i ruszałem to nic nie czułem teraz nie mam tokow i wal sie rusza z 3 mm czy to normalne czy cos podło.

RE: Luz na wale

: 10 paź 2010, 11:13
autor: marek
Luz poosiowy powinien być wyczuwalny zarówno jak tłoki są jak ,gdy ich niema.Niepowinno go być wcale ale to inna sprawa.Jeżeli nie czułeś go z tłokami to znaczy że coś fest trzyma i to może być przyczyna. Mogą być zbyt ciasne tulejki sworznia tłoka i panewki korbowodowe.Luz 3 mm. niejest jeszcze taki duży ,a o ile pamiętam to silnik nie gasł po wciśnięciu sprzęgła tylko wogóle.Jeżeli chcesz zlikwidować ten luz to znajdż na wale panewki oporowe i je wymień.Mogą być zespolone z którąś panewką główną lub na końcu wału z przodu silnika jako dwa półpierścienie.

RE: Luz na wale

: 10 paź 2010, 12:58
autor: Bolszewik
Hej lucja pisz co to za traktor co to za silnik itd.
Zaczyna mnie to drażnić, czy ten sprzęt to jakieś archiwum X czy może się go wstydzisz, a może po prostu masz w nosie wszystko i wszystkich i uważasz że każdy powinien wiedzieć o co Ci chodzi ?


Wielkość każdego luzu zależna jest od tego co to za silnik.
Podanie parametrów jakichkolwiek bez wiedzy co to za maszyna to wróżenie fusów.

Każdy kolejny temat który rozpoczniesz nie podając o co Ci chodzi kasuję natychmiast !!!

RE: Luz na wale

: 10 paź 2010, 19:45
autor: lucja
Witam, Panie Marku dziękuję za poradę myslalem, że to powazniejszy problem dlatego mam tyle pytań bo chcę sie upewnićżeby na darmo nie skręcać.

Bolszewik sory ale myślałem że objawy sa wszędzie takie same albo tym samym sie objawiają. IHC Mc cormick D439 niemiecka maszyna 40 koni.