Strona 1 z 1

RE: DEUTZ-proszę o podpowiedż

: 08 gru 2010, 9:15
autor: baro
To nad dzwignią popychacza to dekompresator, używa sie go do odpalenia, kręcisz korba/rozrusznikiem na otwartym rozpędzasz silnik w pewnym momęcie załączasz kompresje i bach bach bach bach. Z tą pompą wtryskową to raczej nie jest to skomplikowane urządzenie, bo jest to pewnie 1 sekcyjna rzędowa i będzie wychodziła jakaś dzwignia lub listwa z niej która się powinna swobodnie poruszać i tyle według mnie. Znacznie lepiej było by, gdybyś umieścił zdjęcia swojego silnika (czytelne) oraz zdjęcie interesujacych cię elementów. A może wystarczy odpowietrzyc uklad paliwowy? Od razu mówię iż nie jestem specjalistą wiec coś moglem pomieszać lub napisać niejasno gdyż jestem początkującym mechanikiem

RE: DEUTZ-proszę o podpowiedż

: 08 gru 2010, 18:20
autor: vauxhall
Witam.
Czy ten silnik posiada pompe wtryskowa umieszczona pod lewym kolem zamachowym,czy tez z tylu silnika z lewej strony obok zbiornika paliwa?
Czy wspomniana pompa ma ksztalt szesciokatnego graniastoslupa?
Najlepiej umiescic fotki,wtedy latwiej zidentyfikowac.

RE: DEUTZ-proszę o podpowiedż

: 10 gru 2010, 21:26
autor: vauxhall
Deutz.
Wnioskuje (nie widzac silnika) ze moze to byc typ MAH-516.
Prosze odkrecic znajdujaca sie z tylu silnika pokrywe umozliwiajaca dostep do stopy korbowodu,mozna wtedy zmierzyc skok tloka,powinien wynosic 160mm.
Silnik ma moc 11KM.
Pompa wtryskowa pracuje na zasadzie zmiennego skoku tloczka-tzn. ze ilosc wtryskiwanego paliwa regulowana jest dlugoscia skoku w/w tloczka .
Dzwignia o ktorej mowa w poscie powyzej sluzy do podpompowania paliwa przed startem,taki wariant wzbogacenia ,,dawki startowej",lub moze sluzyc do odpowietrzenia ukladu paliwowego w obszarze wysokiego cisnienia.(nalezy ustawic wtedy wal korbowy tak aby rozrzad nie byl w fazie sprezania)
Niedzialajaca pompa to najczesciej skorodowane sprezynki zaworkow lub ( i tez ) rdza na powierzchniach uszczelniajacych zaworkow i gniazd .

RE: DEUTZ-proszę o podpowiedż

: 07 sty 2011, 22:40
autor: Jar
Jeśli skok tłoka jest 140 mm to jest to MAH 714 , średnica tłoka powinna być 110 mm , moc 9 KM , waga około 340 kg. Model ten był produkowany od 1935 do 1947r , twój silnik pochodzi z 1936 roku .
Pozdrawiam

RE: DEUTZ-proszę o podpowiedż

: 09 sty 2011, 23:28
autor: Jar
Oczywiście po numerze silnika.