Problemy ze skrzynią automatyczną
: 15 maja 2011, 12:38
Słuchajcie, nietypowy temat, ale z racji tego, że przecinają się na retrotraktor.pl drogi wielu fachowców - postanowiłem napisać i tu 
Problem dotyczy Audi A4 kombi z 1997.
Problem jest taki, że po zamianie silnika w tym aucie, przestała działać skrzynia biegów, automatyczna. Dodam, że sama skrzynia nie była ruszana, nie odłączano nawet żadnych wiązek. Nie ma ona mechanicznego połączenia z dźwignią. Po wrzuceniu praktycznie każdego biegu, nawet P, N i R auto lekko ciągnie do przodu, na D szarpiąco jedzie do przodu. Poziom i jakość oleju w skrzyni jest ok. Wszystko do czasu zamiany silnika działało.
Byliśmy z autem na diagnostyce komputerowej, to nic nie wykazała, rozłożyli ręce. Coś wspomnieli jednak o tym, że silnik trzeba zsynchronizować ze skrzynią, problemu ponoć by nie było, jeżeli sterownik silnika byłby również zamieniony, razem z silnikiem. My jednak zmienialiśmy sam silnik, bez osprzętu. Dodam, że to jednostka benzynowa 1.8 + gaz.
Co to może być? Ma ktoś jakieś pomysły?
Z góry dzięki,

Problem dotyczy Audi A4 kombi z 1997.
Problem jest taki, że po zamianie silnika w tym aucie, przestała działać skrzynia biegów, automatyczna. Dodam, że sama skrzynia nie była ruszana, nie odłączano nawet żadnych wiązek. Nie ma ona mechanicznego połączenia z dźwignią. Po wrzuceniu praktycznie każdego biegu, nawet P, N i R auto lekko ciągnie do przodu, na D szarpiąco jedzie do przodu. Poziom i jakość oleju w skrzyni jest ok. Wszystko do czasu zamiany silnika działało.
Byliśmy z autem na diagnostyce komputerowej, to nic nie wykazała, rozłożyli ręce. Coś wspomnieli jednak o tym, że silnik trzeba zsynchronizować ze skrzynią, problemu ponoć by nie było, jeżeli sterownik silnika byłby również zamieniony, razem z silnikiem. My jednak zmienialiśmy sam silnik, bez osprzętu. Dodam, że to jednostka benzynowa 1.8 + gaz.
Co to może być? Ma ktoś jakieś pomysły?
Z góry dzięki,