A więc tak...
Skąd wnioskujesz że coś się stało z gazem
mirku73 silnik odpalił, opisz dokładniej swój problem.
Czesław regulator się mógł zaciąć, bo:
- wypadły ciężarki
- wszystko tam jest zastane
- pompa wtryskowa
Jak wykręcisz pompę - w pierwszej kolejności to sprawdź listwę, czy porusza się swobodnie, jeżeli tak pompa jest ok. Następnie w otworze po pompie wtryskowej (tam wyżej jest jeszcze korek/wziernik) tam zobaczysz widełki od regulatora, jak masz długie palce to przez te dziury dosięgniesz ciężarków regulatora, ale ja najpierw poruszałbym całym mechanizmem jak będzie wracać, odbijać to jest git. No i zostaną ciężarki, da radę je włożyć bez ściągania osłony, aczkolwiek jest to trudne
Teraz kwestia zdjęcia osłony:
- spuszczamy z silnika olej
- odkręcamy pompę wtryskową (3 śruby na klucz 14 chyba)
- odkręcamy osłonę łożyska (z przodu patrząc na osłonę, taki "talerz") 4 śruby m6
- odkręcamy śruby osłony rozrządu śruby m8
- dorabiamy najlepiej ściągacz, tj.:
kawałek ceownika/kątownika
w nim dwa otwory 8 mm
długie śruby m8
ceownik/kątownik opieramy o wałek rozrządu
równomiernie wkręcamy śruby m8 w osłonę (tam są otwory jak zdejmiemy ta pokrywę łożyska z simmeringiem)
osłona nam elegancko schodzi, jak łożysko zeskoczy z przetoczenia na wałku rozrządu to osłonę ściągnie się rękami
Mamy rozrząd na wierzchu, ciężarki na wierzchu, regulator jest w osłonie.
To chyba tyle
Gdyby były jakieś problemy - POLECAM SIĘ
