Z tego co ja zauważyłem:
-nieoryginalne lampy przednie i kierunkowskazy (razem z tymi blaszkami pod wspornikiem lampy)
-prądnica nieoryginalna
-zaczep nieoryginalny
- o chłodnicy sam już wiesz
- siedzenie nieoryginalne, brak skrzynki na akumulator
- braki w podnośniku i hamulcach
- brak blaszki od deski rozdzielczej, ale chyba ją posiadasz bo widzę, że jest fotka tabliczki znamionowej
- jak kupisz oryginalne świece to nie podłączaj ich w ten sam sposób, bo je od razu spalisz i w praktyce oznacza to zdejmowanie głowicy - przerabiałem to
To tyle na teraz co zauważyłem. Bardzo fajna baza do renowacji
Zacząłem się zastanawiać nad tymi dokładkami do błotników... niby nieoryginalne ... ale mam u siebie podobne... obejrzałem dokładnie zdjęcia swoich i moim zdaniem są... identyczne!! Czyżby to jakaś prywaciarska robota seryjna?? Ktoś ma jakiś pomysł? Bo to, że są 2 takie same komplety to jeszcze ok, ale ja już kilkanaście takich samych widziałem. Zwróćcie uwagę, że nawet zapinki do pasków (jak od plandeki jakiejś) są identycznie rozłożone. Może to z czegoś pochodzą te blachy?
Tutaj są moje:
-
brutal66 napisał/a:
Ursus co myślisz? Ja starałem się to rozgryżć z książką ale chyba ogólnie oś od 25 A oraz 25 T jest taka sama, jedynie z czasem następowało ich wzmocnienie. Ale zmiany są raczej niedostrzegalne wizualnie. Chyba, że źle interpretuje książkę. Mam skany książki jeżeli jest zainteresowanie to mogę wkrótce wrzucić.
Z tymi symbolami to u Zetora moim zdaniem też był bajzel.
Wg. moich obserwacji wynika, że wszystkie Zetory późniejsze, które miały oznaczenie T przed modelem, czyli T25. Bo zauważcie, że odkąd on się pojawił, czyli przełom 1949/50 roku to wszystkie Zetorki mają na tabliczkach Zetor T25K lub T25A itd. Takie jest moje zdanie.
Ale wg. tej myśli... Twój Zetor powinien mieć oś niską, stary typ, tak jak rzadko spotykany Zetor 25N - w sumie rzadko spotykane jest to oznaczenie, a nie traktor.
Jak ktoś uważa inaczej to niech napisze swoje spostrzeżenia.