Strona 1 z 2
czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 11:09
autor: lonus
zgaduj zgadula (nauczyłem się dodawać zdjęcia)



te ostatnie najwięcej podpowie.Poproszę o odpowiedzi,nawet te zabawne,do wygrania satysfakcja i zdjęcie całości na tym forum.Poczekam do jutra:)
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 15:02
autor: klusek-rolnik
Vistula, a bynajmniej jej części.
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 15:07
autor: Marcin125p
klusek-rolnik napisał/a:
Vistula, a bynajmniej jej części.
Też tak myślę. A fotka 2 przedstawia zębatki prasy ( skojarzenie - prasy PS i Robot).
Chyba że to jest Vistula z prasą.
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 15:44
autor: lonus
brawo koledzy to jest Vistula z prasą PS4A w całości i na chodzie


brak miejsca za zdjęcie całości nie jest w takim stanie wizualnym jak ta w Skansenie ale czeka posłusznie na malowanie:)
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 16:26
autor: Ursus
Chyba jeszcze nie miałem okazji zobaczenia Vistuli z prasą.
Te oponki 28 cali, przednie, masz obydwie jednakowe?
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 17:39
autor: lonus
tak jednakowe (wiem że ładne:D)orginał razem z Vistulą z 65 razem z felgami to samo co C-45
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 18:56
autor: farmkam
No no pogratulować, chętnie bym taką przygarnął pod swoją szopę.
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 19:05
autor: bossmann
jak tylko przeczytalem zgaduj zgadula to juz mi sie zrympwalo... zgaduj zgadula to przecie vistula.
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 19:12
autor: Ursus
lonus napisał/a:
tak jednakowe (wiem że ładne:D)orginał razem z Vistulą z 65 razem z felgami to samo co C-45
No właśnie, może i by się ktoś znalazł na zamiankę za opony

RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 20:33
autor: lonus
nie ma sprawy opona za oponę ale może być max.1cm szersza i minimalnie wyższa i to tylko jedna i bieżnika niewiele ze 30%bo tej drugiej za darmo nikt by nie chciał:)(pęknięta i z dużą łatą)
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 20:34
autor: Ursus
Aa... to myślałem, że dwie w podobnym stanie. Wrzuć fotki, może i na tą jedną ktoś się skusi.
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 20:44
autor: lonus
Jej nietypowość polega też na tym że ma jugosłowiański silnik 6 na licencji angielskiej o mocy 75 KM (słyszał ktoś o takim?)napędy młocarni i jezdny pasują bez zbędnych przystawek(flanszy)
Ursus napisał/a:
Aa... to myślałem, że dwie w podobnym stanie. Wrzuć fotki, może i na tą jedną ktoś się skusi.
jutro rzucę
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 20:59
autor: Ursus
Perkins?
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 21:20
autor: lonus
niema pompy rotacyjnej ,zwykła sekcyjna
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 21:31
autor: chrapek3011
Jak Perkins to nie znaczy,że musi w nich być pompa rotacyjna.A ten silnik to taki P6Y zapewne.Głównie z takimi silnikami Wiktorie szły na eksport.
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 21:34
autor: lonus

jutro będę dodawać bo tabliczka za filtrem powietrza
RE: czyżby rzadkość 2?
: 01 lut 2012, 23:35
autor: bart567
lonus zdjęcie trochę słabej jakości ale na 90% jest to Perkins P6. Sprawdź czy ma pojedynczą, dosyć płaska głowicę - to potwierdzi czy to ten silnik.
RE: czyżby rzadkość 2?
: 02 lut 2012, 6:12
autor: vauxhall
P6y mial 65 KM przy 1800obr/min, nastepna wersja z polskim silnikiem s-53 75KM, ostatnia z silnikiem s-530 byla 82 konna przy 1800 obr/min.
Vistulka z Perkinsem byla bardzo wdzieczna-oszczedna,start bezproblemowy z 12 volt(bez swiec zarowych).
Masz naprawde piekny okaz.U mojego brata zapewne sa jeszcze jakies czesci po rozebranej prasie od Vistuli.
Ad.Ursus -znalazlbym kompletne kolo ,z opona 12,75x28 oryginal od Ursus-45,poszukuje felg od Vistulki,nowszej wersji,zamiana z doplata
RE: czyżby rzadkość 2?
: 02 lut 2012, 16:23
autor: lonus
Chyba tak głowica nie dzielona pompa wtryskowa typ YPE A06OU natomiast na silniku mosiężna tabliczka INDUSTRIJA MOTOR RAKOVICA -JUGOSLAVIJA
DIZEL MOTOR IM 0.36 T SNAGA 65KS 1750o/min
tak że pomyliłem się co do mocy(sorki)




tak że opona spękana trochę.A ma ktoś może więcej info. na temat tego silnika katalog części ?
RE: czyżby rzadkość 2?
: 02 lut 2012, 17:28
autor: chrapek3011
Silnik P6Y
Typ silnika P6,wysokoprężny,rzędowy,pionowy.
Moc nominalna 65KM przy 1750 obr/min
Rodzaj paliwa olej napędowy
Zużycie paliwa w czasie pracy żniwnej 12kg/godz.
Liczba cylindrów 6
Pojemność skokowa 4,73l
Instalacja elektryczna 12V
Rozrusznik 12V
Prądnica 12V 300W
Pasek klinowy napędu wentylatora 11x17x1225
Dane zostały zaczerpnięte z instrukcji obsługi kombajnu zbożowego KZB-3B z roku 1968.