Strona 1 z 1

RE: Silnik 2CA90 i regulator obrotów

: 12 kwie 2012, 22:04
autor: oman7
Zbyszek twój silnik "rzucił palenie" przed czy po wyciągnięciu pompy.
Skok dźwigni ustalasz pod tą metalową okrągłą pokrywką na pokrywie rozrządu a dokładniej mówiąc ustalasz dawkę paliwa i proponuję ci ustalenie kąta wtrysku bo ruszałeś pompę.

RE: Silnik 2CA90 i regulator obrotów

: 13 kwie 2012, 9:42
autor: baro
a jakbyś mu oleju and tłoka zapodał przez tyle lat mogły sie pierscienie zastac wilgoć i inne dobrodziejstwa czasu z trakimi silnikami robią swoje jeżeli juz ustawisz kat wtrysku to ja bym tak sprubował. Zastane silniki sa czasem gorsze od używanych....

RE: Silnik 2CA90 i regulator obrotów

: 13 kwie 2012, 15:22
autor: oman7
Zbyszek jeżeli mu zapodawałeś samostartu i zapalił to na pewno jest przestawiony kąt wtrysku o kilka stopni i musisz ustawić kąt wtrysku.
Wieczorem będę miał chwilę czasu to zeskanuje ci instrukcję napraw tego silnika tam jest wszystko opisane.
Na razie nie ruszaj żadnej dźwigni na samo regulatorze.

*tup*
Tak na marginesie nie chcesz sprzedać tego silnika?