Przełożenia skrzyni star
: 09 wrz 2012, 14:13
Witam wszystkich,
Zakładam nowy temat ponieważ mam problem z moim samem. Mianowicie nie podobają mi sie przełożenia w tej skrzyni, ponieważ tak: jedynka jest dobra bo wolna, dwójka też nie mam zastrzeżeń troche szybsza od jedynki, problem zaczyna się od trójki bo jest bardzo szybka w porównaniu do dwójki i jak np bronuje to na 2 jest za wolno a na 3 trzeba miec gaz w podłodze, czwórka jest też dośc szybka ale używam jej tylko na drodze, piątka według mnie prawie niczym sie nie różni niż czwórka. Mam nadzieje że napisałem to dośc zrozumiale:D Teraz tak gdzieś w necie znalazłem strzępy informacji, że były różne wersje skrzyń starowskich, słyszałem że np wersje wywrotki mają skrócone przełożenia 3 i 4. Pytanie tylko brzmi jaką ja mam wersje i jak to sprawdzic, kolega z forum @agrotechnik wnioskuje że mam wersje szosową bo w tej skrzyni w miejscu przystawki od pompy oleju była zaślepka, tylko że na 100% nie wiem jaka to wersja. Dodam że skrzynia jest chyba od stara 28.
Zakładam nowy temat ponieważ mam problem z moim samem. Mianowicie nie podobają mi sie przełożenia w tej skrzyni, ponieważ tak: jedynka jest dobra bo wolna, dwójka też nie mam zastrzeżeń troche szybsza od jedynki, problem zaczyna się od trójki bo jest bardzo szybka w porównaniu do dwójki i jak np bronuje to na 2 jest za wolno a na 3 trzeba miec gaz w podłodze, czwórka jest też dośc szybka ale używam jej tylko na drodze, piątka według mnie prawie niczym sie nie różni niż czwórka. Mam nadzieje że napisałem to dośc zrozumiale:D Teraz tak gdzieś w necie znalazłem strzępy informacji, że były różne wersje skrzyń starowskich, słyszałem że np wersje wywrotki mają skrócone przełożenia 3 i 4. Pytanie tylko brzmi jaką ja mam wersje i jak to sprawdzic, kolega z forum @agrotechnik wnioskuje że mam wersje szosową bo w tej skrzyni w miejscu przystawki od pompy oleju była zaślepka, tylko że na 100% nie wiem jaka to wersja. Dodam że skrzynia jest chyba od stara 28.