Strona 1 z 1

Eksportowe wersje C325 i C328

: 07 lis 2012, 11:52
autor: Ursus
Ostatnio była dyskusja na temat błotników w prototypowym C328, były półokrągłe.

Podejrzewam, że takie same jak w ciągniku Field Boy - czyli eksportowej wersji naszego Ursusa.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 13:31
autor: chrapek3011
To jest to!

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 13:35
autor: Ursus
I niestety stoi we Włoszech :(

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 13:37
autor: chrapek3011
Niestety.

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 14:04
autor: przemekprzemek2
A jest do sprzedania?

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 14:06
autor: Ursus
Z tego co wiem, to nie. Miał być remontowany, ale czy coś się zmieniło to nie wiem.

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 15:25
autor: rafal
Ciekawy temat, bo maska, błotniki, koła są od Fiata - Someca. Czy ten ciągnik był uzbrajany w oblachowanie we Włoszech?

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 17:59
autor: damber
Przyznam się, że ja wcześniej trochę wątpiłem, że FIELD BOY był na podzespołach URSUS-a C 328, ale to co teraz zobaczyłem to rozwiało wszelkie moje wątpliwości. Przy okazji tych fotek chyba też się wyjaśniła sprawa tych otworów w wsporniku przedniej osi - jak widać FIELD BOY miał tam przykręcane "rogi" do reflektorów podobnie jak w C 4011.

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 18:31
autor: Ursus
Kiedyś miałem kontakt z właścicielem, ale potem jakoś się urwał. Spróbuję do niego napisać email.

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 19:18
autor: Ursus c-325
Super sprawa :) Na pierwszy rzut oka tak jak Rafał wspomniał - Someca. Musiał "Ursus" eksportować bez blach. Ale skoro on funkcjonował pod nazwą Field Boy, a nie Ursus to jak do nich części zamienne zamawiano... Field Boyów w internecie jest kilka typów. Nie wiem co o tym myśleć.
Jest to coś jak Tur, Ursus Hellas czy te sprzedawane w Brazylii (zapomniałem jak je zwano).
Otwór w osi to raczej zaczep cięgła od kosiarki bocznej.

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 19:32
autor: damber
Chodzi mi o otwory na wsporniku osi przedniej te 4 gwintowane. Dwa po stronie prawej i 2 po stronie lewej. Zobacz 4 foto od góry.

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 19:35
autor: Ursus c-325
Sorki :) Małe niezrozumienie.

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 20:20
autor: Ursus
W Brazylii sprzedawano właśnie te Thur lub Tur (różnie widziałem) i były to C325.



No i Thur się niemal nie różni od wersji na nasz kraj.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 20:32
autor: Ursus c-325
To Ty takie zdjęcia posiadasz i się nie chwalisz :) ?
Najbardziej mnie ciekawi co na tej tabliczce jest napisane, rozczytać nie można.

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 20:52
autor: Ursus
No posiadam, posiadam. Swego czasu podesłał mi to Lucas.

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 21:06
autor: damber
Na 9 foto ta przednia oś jakaś dziwna jest... bo na 8 foto to z FORDSONA, albo z FERGUSONA założyli. Klimat w Brazylii służy ciapkom, widać że blach są zdrowe tylko nalot rdzy :D

RE: Field Boy

: 07 lis 2012, 23:05
autor: Przemo
No Paweł to żeś teraz poruszył serca właścicieli ciapków ale moje też piękne te zdjęcia i kto by pomyślał- ciapki za oceanem:p

Pzdr.Przemo*yes*

RE: Eksportowe wersje C325 i C328

: 07 lis 2012, 23:15
autor: Ursus
No to jak tak się podobają to zmieniłem nazwę tematu i dorzucę za chwilę resztę fotek:)



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




A to wszystko dzięki uprzejmości Lucasa z Brazylii :) Niektórzy wiedzą o kim mowa, posiada on między innymi Ursusa C-451 z 59r.:)
https://plus.google.com/photos/11040931 ... banner=pwa


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

RE: Eksportowe wersje C325 i C328

: 20 mar 2016, 12:35
autor: krzychu21
Powrócę na chwilę do tematu. Oto co udało mi się znaleźć w internecie:

Obrazek

RE: Eksportowe wersje C325 i C328

: 20 mar 2016, 13:00
autor: dartagnan