Strona 1 z 1

Silnik dzik gaźnik

: 21 lis 2012, 16:21
autor: rafcio15
Witam mam pytanie od jakiego motoru pasuje gaźnik do dzika?

RE: Silnik dzik gaźnik

: 21 lis 2012, 18:10
autor: chrapek3011
Od Junaka,Jawy 350(stary typ).

RE: Silnik dzik gaźnik

: 21 lis 2012, 18:32
autor: hazi
Ja osobiście polecam od junaka sprawdza się w 100%. Sam mam taki założony i zero jakichkolwiek problemów z odpalaniem, nie zalewa świecy super silnik się wkręca na obroty, w każdym zakresie obrotów daje rade. Gaźnik jest o wiele lepszy od tych który był stosowany w oryginalnie.
Marka producenta: PEGAZ
Typ: GM26U

RE: Silnik dzik gaźnik

: 21 lis 2012, 18:51
autor: rafcio15
A może być typ:GM24U1

RE: Silnik dzik gaźnik

: 21 lis 2012, 18:54
autor: Jacek ze Skansena
Jeśli mogę pomóc to potwierdzam, że gaźnik od Junaka jest naprawdę dobry.

RE: Silnik dzik gaźnik

: 23 lis 2012, 17:06
autor: rafcio15
kupiłem taki http://moto.allegro.pl/nowy-gaznik-juna ... .htmlWitam mam jeszcze pytanie kupiłem gaźnik do dzika ten co dałem linka wyżej i założyłem go i strzela z wydechu ,chodzi nie równo jak go dobrze ustawić ile obrotów wykręcić śrubkę od powietrza

RE: Silnik dzik gaźnik

: 23 lis 2012, 17:21
autor: bossmann
Podejżewam że okolo 2.5 obrotu,ale to nie reguła ,a i od nich sa wyjątki. Daj na maksa gazu i strój w momecie kiedu nabierze silnik werwy bez pierdzenia i dławienia to znak ze jest ok.

RE: Silnik dzik gaźnik

: 23 lis 2012, 19:27
autor: chrapek3011
Żeby regulować gaźnik (każdy)trzeba spełnić odpowiednie warunki.Po pierwsze układ zapłonowy,regulacja przerwy na stykach przerywacza,zapłonu i odstępu elektrod świecy.Następnie silnik musi wytwarzać odpowiednie podciśnienie ssania,czyli mieć kompresje przynajmniej zbliżoną do fabrycznej.Przed regulacją gaźnika silnik musi być nagrzany( na zimnym regulacja nic nie da).W gaźniku Junaka reguluje się najpierw poziom paliwa.Następnie wolne obroty dwoma śrubkami regulacji mieszanki paliwo-powietrze i podparcia przepustnicy...A potem średnie i wysokie obroty regulacją iglicy.