cóz lepiej - poradźcie ??
: 05 lis 2007, 21:05
Witajcie
mam obecnie tył i przednią belkę od K-25 (vide- temat prosze o fotki tyłu K-25 w którym męczyłem)
potrzebuję zarejestrować traktor
i zastanawiam się co mądrzej byłoby robić
oto opcje:
1) remontować - dozbroic k-25 do doryginału + zdobycie dokumentów
koszta : mam do wzięcia silnik zatarty niby na wale za 600 zł , lub chodzący niby za 1200 zł , do tego maska, błotniki, lampy ,..ok 500zł
niewiadome - koszty odbudowy silnika - czy znacie orientacyjnie jaki byłby przy założeniu własnej pracy ??
czy np panewki są dostepne ?? ew ile kosztuje dorobienie??
pojawiła się propozycja papierów za 500 zł - ale jakoś nie jestem przekonany
2) jest do wzięcia silnik c 330 wyjety z widlaka - stan nieznany (niby dobry był) brak wtrysku i koła zamachowego , problem ze zmajstrowaniem sprzegła - i wówczas potrzeba dorobienia ramy jako całości żeby rejestrowac jako SAM
+ maska , błotniki ,...
3) konstruowanie ramy i mądrzejsze zastosowanie silnika od FORD 1,6 D - silnik ze skrzynią i sprzegłem jest (chyba pompa do przeglądu - nie zaciąga paliwa)- i rejestracja SAM-a
+ oczywiście maska,błotniki ,...
jaka opcję możecie koledzy polecić jako madrzejszą ???
ile może ważyc silnik K-25 ? około ?
moze tmat nie strikte ZETOROWY , ale nie całkiem przecież OT , prosze o pozostawienie - zawsze to będzie kawałek dyskusji za i przeciw połączeniu tego tyłu i silnika a takie konstrukcje w tym dziale koledzy mają
mam obecnie tył i przednią belkę od K-25 (vide- temat prosze o fotki tyłu K-25 w którym męczyłem)
potrzebuję zarejestrować traktor
i zastanawiam się co mądrzej byłoby robić
oto opcje:
1) remontować - dozbroic k-25 do doryginału + zdobycie dokumentów
koszta : mam do wzięcia silnik zatarty niby na wale za 600 zł , lub chodzący niby za 1200 zł , do tego maska, błotniki, lampy ,..ok 500zł
niewiadome - koszty odbudowy silnika - czy znacie orientacyjnie jaki byłby przy założeniu własnej pracy ??
czy np panewki są dostepne ?? ew ile kosztuje dorobienie??
pojawiła się propozycja papierów za 500 zł - ale jakoś nie jestem przekonany
2) jest do wzięcia silnik c 330 wyjety z widlaka - stan nieznany (niby dobry był) brak wtrysku i koła zamachowego , problem ze zmajstrowaniem sprzegła - i wówczas potrzeba dorobienia ramy jako całości żeby rejestrowac jako SAM
+ maska , błotniki ,...
3) konstruowanie ramy i mądrzejsze zastosowanie silnika od FORD 1,6 D - silnik ze skrzynią i sprzegłem jest (chyba pompa do przeglądu - nie zaciąga paliwa)- i rejestracja SAM-a
+ oczywiście maska,błotniki ,...
jaka opcję możecie koledzy polecić jako madrzejszą ???
ile może ważyc silnik K-25 ? około ?
moze tmat nie strikte ZETOROWY , ale nie całkiem przecież OT , prosze o pozostawienie - zawsze to będzie kawałek dyskusji za i przeciw połączeniu tego tyłu i silnika a takie konstrukcje w tym dziale koledzy mają