HOLDER E6G
: 25 lut 2013, 16:11
Witam wszystkich, od niedawana jestem posiadaczem Holdera E6G z 1970 roku, z silnikiem od 126p, co pewnie nie spodoba się fanom oryginałów ale potrzebuję go przede wszystkim do prac ogrodniczych, więc doszedłem do wniosku, że jest to optymalna propozycja z uwagi na dostyępność części zamiennych.
Po przeprowadzeniu pierwszych prób ogólnie jestem zadowolony silnik i skrzynia chodzą na razie ok, jednak trudno się skręca.
Doszedłem do wniosku, że żeby skręcać trzeba blokować jedno z kół, i faktycznie znalazłem dwie luźne linki, które najprawdopodobniej służą do włączani/wyłączania blokady jednego i drugiego koła.
Z uwagi, że linki są w złym stanie rozebrałem pkrywkę skrzyni żeby je zdemontować, jednak nie jest to takie proste i tu moja prośba może ktoś wie o co tam chodzi, jak te lini wymienić, do czego one są czy jest to hamulec czy odłączanie blokady mechanizmu różnicowego, czy jeszcze czegoś innego.
Moja druga prośba to proszę o info jak wykonać zaczep do przyczepki i maszyn rolniczych typu pług, kultywator, obsypnik itd. Jeśli ktoś ma oryginalny zaczep proszę o zdjęcie.
A może ktioś ma oryginalne narzędzia chętnie kupię.
Z góry dzięki
Dodam jeszcze, źe jedna linka jest koloru białego a druga zielona.
Jaki lejemy olej do skrzyni i jaką ilość? Czy jest sruba kontrolna?
Nikt nie chce pomóc to sam musiałem, linki wymienia się wręcz banalnie, po prosty trzeba odkręcić głowiczki na końcówkach popychaczy i linka schodzi - tak jak w hamulcach od roweru, powiedział mi kolega. Trochę jest słaby dostęp ale udał się odkręcić. Pozostało mi teraz kupić tylko nowe linki i montaż.
wymieniłem linki, wszystko działa, tylko nie widzę różnicy w skręcaniu.
Ponawiam prośbę pytanie, czy ktoś ma holdera lub inny ciągniczek jednoosiwy i wie do czego te linki?
Jak się skręca? czy po prostu na chama kręcę kierownicą czy używa się właśnie tych cięgieł?
Po przeprowadzeniu pierwszych prób ogólnie jestem zadowolony silnik i skrzynia chodzą na razie ok, jednak trudno się skręca.
Doszedłem do wniosku, że żeby skręcać trzeba blokować jedno z kół, i faktycznie znalazłem dwie luźne linki, które najprawdopodobniej służą do włączani/wyłączania blokady jednego i drugiego koła.
Z uwagi, że linki są w złym stanie rozebrałem pkrywkę skrzyni żeby je zdemontować, jednak nie jest to takie proste i tu moja prośba może ktoś wie o co tam chodzi, jak te lini wymienić, do czego one są czy jest to hamulec czy odłączanie blokady mechanizmu różnicowego, czy jeszcze czegoś innego.
Moja druga prośba to proszę o info jak wykonać zaczep do przyczepki i maszyn rolniczych typu pług, kultywator, obsypnik itd. Jeśli ktoś ma oryginalny zaczep proszę o zdjęcie.
A może ktioś ma oryginalne narzędzia chętnie kupię.
Z góry dzięki
Dodam jeszcze, źe jedna linka jest koloru białego a druga zielona.
Jaki lejemy olej do skrzyni i jaką ilość? Czy jest sruba kontrolna?
Nikt nie chce pomóc to sam musiałem, linki wymienia się wręcz banalnie, po prosty trzeba odkręcić głowiczki na końcówkach popychaczy i linka schodzi - tak jak w hamulcach od roweru, powiedział mi kolega. Trochę jest słaby dostęp ale udał się odkręcić. Pozostało mi teraz kupić tylko nowe linki i montaż.
wymieniłem linki, wszystko działa, tylko nie widzę różnicy w skręcaniu.
Ponawiam prośbę pytanie, czy ktoś ma holdera lub inny ciągniczek jednoosiwy i wie do czego te linki?
Jak się skręca? czy po prostu na chama kręcę kierownicą czy używa się właśnie tych cięgieł?