S60 kopci, dużo pali nie zmiejsza obrotów
: 20 lut 2013, 20:54
Witam, mam z moim esem same problemy...
Teraz gdy dotarłem zawory, wyczyściłem pompę, wyregulowałem kąt wtrysku(Regulowałem śrubą pod pompą- mam nadzięję że ona od tego jest? Czy może ona jest od dawki paliwa?)
Silnik odpaliłem, ale dymi na czarno i nie ma regulacji obrotów- jak tylko odpali to odrazu wskakuje na najwyższe obroty muszę go dusić tą wajchą od ręcznego pompowania, a do tego dużo pali.
Wtrysk ładnie rozpyla. Regulator obrotów rozbierałem, ale nie znalazłem tam żadnych nieprawidłowości.
Gdzie szukać przyczyn braku regulacji obrotów i dużego spalania?
EDIT;
Doszedłem do takiego czegoś, otóż silnik odpala i odrazu obroty na max, ale da się je zmniejszyć pociągając ten wałek-listwę w pompie w dół, a z tego co mi wiadomo powinno być odwrotnie. Spalanie wychodzi 1l+ na 10 min pracy czyli tyle co staliniec, a dymi tak strasznie, że się ciemno robi. Pali od pierwszego obrotu tłoka bez żadnego grzania itp.
Przelewem z wtrysku paliwo też się nie wraca.
Jak przełożyłem tłoczek w pompie odwrotnie to nie pompuje ona paliwa, nie wytwarza w ogóle cisnienia.
Poradźcie coś bo silnik znajdzie się na złomie.
Jesli temat jest w złym dziale to proszę przenieść
Teraz gdy dotarłem zawory, wyczyściłem pompę, wyregulowałem kąt wtrysku(Regulowałem śrubą pod pompą- mam nadzięję że ona od tego jest? Czy może ona jest od dawki paliwa?)
Silnik odpaliłem, ale dymi na czarno i nie ma regulacji obrotów- jak tylko odpali to odrazu wskakuje na najwyższe obroty muszę go dusić tą wajchą od ręcznego pompowania, a do tego dużo pali.
Wtrysk ładnie rozpyla. Regulator obrotów rozbierałem, ale nie znalazłem tam żadnych nieprawidłowości.
Gdzie szukać przyczyn braku regulacji obrotów i dużego spalania?
EDIT;
Doszedłem do takiego czegoś, otóż silnik odpala i odrazu obroty na max, ale da się je zmniejszyć pociągając ten wałek-listwę w pompie w dół, a z tego co mi wiadomo powinno być odwrotnie. Spalanie wychodzi 1l+ na 10 min pracy czyli tyle co staliniec, a dymi tak strasznie, że się ciemno robi. Pali od pierwszego obrotu tłoka bez żadnego grzania itp.
Przelewem z wtrysku paliwo też się nie wraca.
Jak przełożyłem tłoczek w pompie odwrotnie to nie pompuje ona paliwa, nie wytwarza w ogóle cisnienia.
Poradźcie coś bo silnik znajdzie się na złomie.
Jesli temat jest w złym dziale to proszę przenieść