Prądnica wymiana rs 09
: 18 mar 2013, 20:26
Witam wszystkich,
W czasie delikatnej renowacji mojego rs'a natknałęm się na problem w postaci uszkodzonej pradnicy, nie wiem czy była źle podłączona czy jest zwyczjanie popsuta. I stąd moje pytania a mianowicie jak prawidłowo powinna być podłączona tzn co na DF,D+,D-, bądź czy można zastosować prądnice od czegoś innego jednak w orginalnym miejscu, bez wiekszych przeróbek. Wiem że stosuje się alternatory montowane obok silnika jednak mi zależy na tym aby rs miał jak najmniej przeróbek wizualnych.
Z góry dzięki za pomoci i nfo
W czasie delikatnej renowacji mojego rs'a natknałęm się na problem w postaci uszkodzonej pradnicy, nie wiem czy była źle podłączona czy jest zwyczjanie popsuta. I stąd moje pytania a mianowicie jak prawidłowo powinna być podłączona tzn co na DF,D+,D-, bądź czy można zastosować prądnice od czegoś innego jednak w orginalnym miejscu, bez wiekszych przeróbek. Wiem że stosuje się alternatory montowane obok silnika jednak mi zależy na tym aby rs miał jak najmniej przeróbek wizualnych.
Z góry dzięki za pomoci i nfo