Strona 1 z 1
luz w przekładni
: 08 sie 2013, 13:40
autor: Trojan
Na samym początku pragnę się przywitać bo to mój 1 post na forum, chociaż przeglądam go od baardzo dawna

Ale do sedna, mam pytanie otóż po odkręceniu przekładni od pompy hydraulicznej zaniepokoił mnie luz na kole zębatym (jakiś 1cm luzu), załączam zdjęcia. Czy tak powinno być?
Pomoże ktoś?*no* Bo kupiłem nową pompe i nie wiem czy składać na takiej przekładni *hmm*
RE: luz w przekładni
: 08 sie 2013, 17:17
autor: Bajda
Nie, taki luz jest niedopuszczalny koło ma być na środku i sztywno trzymać się swojej pozycji
RE: luz w przekładni
: 08 sie 2013, 21:34
autor: Trojan
A więc czego tam brakuje? Bo rozebrałem całe to ustrojstwo bo myślałem że tam jakiś seger może był który się rozleciał, ale jednak nie ma tam żadnego rowka
RE: luz w przekładni
: 08 sie 2013, 21:45
autor: Bolszewik
Idąc od lewej:
- pokrywka,
- zeger,
- łożysko,
- zeger,
- pierścień dystansowy,
- koło zębate,
- łożysko
Zegery trzymają łożysko w obudowie nie na wałku.
RE: luz w przekładni
: 08 sie 2013, 22:54
autor: Trojan
Bolszewik napisał/a:
- pierścień dystansowy,
Ram pam pam tego nie mam ;x No i co ja teraz zrobie bo wątpie żeby szło gdzieś dokupić taką pierdółkę.. Jakby ktoś wiedział jaka ma być szerokość tego pierścienia to może bym dorobił z czegoś, np ze starego łożyska samą tulejkę??
RE: luz w przekładni
: 09 sie 2013, 17:27
autor: Bolszewik
Myślę że jest kupowalne, lub bez problemu dorabialne.
Średnica wewnętrzna to średnica wałka + luz na włożenie.
Średnica zewnętrzna mniej więcej taka jak średnica zatoczenia na kole zębatym.
Grubość .... tak żeby koło zębate było na środku *yes*
PS. Koło zębate masz do wymiany ....
PS 2. Skombinuj sobie katalog części tam masz wszystko dokładnie wyrysowane.