Strona 1 z 1

gaźnik

: 05 gru 2013, 16:24
autor: grzesiek
Koledzy mam problem jak wszyscy z obrotami w c308.Zamierzam kupic pegaza.I pytanie lepiej kupic uzywanego orginała czy nowke podróbe?

RE: gaźnik

: 05 gru 2013, 16:32
autor: Maciej_76
Moim zdaniem używany i zregenerować

RE: gaźnik

: 05 gru 2013, 18:00
autor: Wicher
Zdecydowanie lepiej kupić sobie gaźnik używany i regenerować... Najlepsza byłaby nówka z eopki, warto dać za taki gaźnik trochę więcej, bo posłuży.

RE: gaźnik

: 05 gru 2013, 19:31
autor: grzesiek
Dzieki wielkie posłucham was.A sama regeneracja to na czym dokladnie polega?Czesci do regeneracji raczej orginalne nie kupie

RE: gaźnik

: 05 gru 2013, 19:36
autor: Wicher
A polega to w zasadzie na porządnym oczyszczeniu i ewentualnej wymianie pływaka/zaworka i dysz.

RE: gaźnik

: 05 gru 2013, 20:14
autor: chrapek3011
No i jak ma wytłuczony korpus i przepustnicę to kwalifikuje się tylko do ,,lotu za stodołę,,.