Strona 1 z 1
Otto MAH 711
: 17 lut 2014, 22:31
autor: cobraxx
Stałem się posiadaczem tego oto silnika ze zdjęć.
Wygląda na kompletny, ale tego do końca nie wiem.
Wał się kręci, ale coś nie ma w nim kompresji. Nie mam pojęcia od czego zacząć w nim czego szukać itd.
Czy są dostępne gdzieś części do tych silników ? pierścienie tłokowe ? uszczelki ?
Gdzie w nim jest regulacja gazu ? pompa wtryskowa, wtrysk itd ? i wiele innych rzeczy, co o tym silniku powinienem wiedzieć.
RE: Otto MAH 711
: 17 lut 2014, 22:43
autor: rybko309
Pompa wtryskowa jest chyba obok koła zamachowego a wtrysk za zaworami bynajmniej tak to wygląda.
RE: Otto MAH 711
: 18 lut 2014, 6:26
autor: vauxhall
Pompa wtryskowa to ten element z dzwignia,szesciokatna,ta dzwignia sluzy podobnie jak w C-45 do podpompowania dawki startowej,zatrzymania silnika i zarazem wylacznik kompresji-blokuje laske popychacza zaworu.
Regulacja dawki paliwa poprzez zmiane skoku tloczka.
Regulacja obrotow-gaz,to widoczne na foto pokretlo od jakiegos zaworu,nie jest oryginalne,wkrecajac podwyzsza sie obroty.
Tych silnikow wyprodukowano okolo 70 000 sztuk (do 1970) wiec zawsze mozna cos znalezc.<srednica tloka-nominal 80 mm.
RE: Otto MAH 711
: 18 lut 2014, 7:49
autor: drandrzej
fajny
mam taki do odebrania w Lubaczowie :p
tylko telefonu gość nie odbiera
regenerację pompy wtryskowej - sekcji i wtrysku - mogę pomóc , reszta spokojnie do ogarniecia
laski popychaczy pomierz i zobacz jakie są gniazda , jakies u mnie się plątały
RE: Otto MAH 711
: 18 lut 2014, 8:59
autor: Ursus
Fajny nabytek - też mi się marzy taki mały silniczek

Może jeszcze kiedyś się coś trafi.
RE: Otto MAH 711
: 18 lut 2014, 15:25
autor: drandrzej
711 wcale taki mały nie jest
cięzki jak ...
608 prędzej ale i tak "2 osobowy" do taszczenia