Zetor 25 - C328 na co zwrócić uwagę?
: 30 kwie 2014, 9:42
Witam, jadę dziś oglądać fajnie zrobionego Zetorka 25 z silnikiem od C-328. Pierwsze oględziny już za mną, nowiutkie opony, silnik ładnie pracuje, nie rozmrożony, nie ma przedmuchów z otworu bagnetu, blachy od C-330, podnośnik działa na wolnych obrotach, przy maksymalnym i minimalnym położeniu ramion wybija dźwignię, wałek sprawny, hamulce mocne, jedyne co mnie zastanawia to fakt że czasem ciężko manewruje się biegami i ich dźwignia jest luźna (mogę nią obracać w lewo i prawo). Gość twierdzi że biegi tak ciężko czasem wchodzą bo skrzynia była świeżo robiona, ale to co on mówi to jedno a jaka jest prawda? Przy jeździe słychać czasem delikatne wycie zębatek w moście, to normalnie tak jak w C-360 czy objaw jakiegoś zużycia?
Co polecilibyście mi sprawdzić przy dzisiejszych oględzinach na spokojnie?
Gość chcę mi dołożyć do tego całą przyczepę części (m.in kompletny podnośnik, dwa siłowniki, koła zwolnic, kolumnę kierowniczą od jakiegoś ciągnika, kabinę, bębny, gwiazdy kół od C-330, skrzynię biegów i dyfer) tak jak pisałem ma założone nowe porządne opony przód i tył (tył 11.2 - 24 Mitas, przód 6.00 - 16 BFGoodrich).
Wypowiedzcie się, wiem że na forum jest bardzo dużo specjalistów od "Boćków" i "Kasiek"
Jeszcze zdjęcie:

Co polecilibyście mi sprawdzić przy dzisiejszych oględzinach na spokojnie?
Gość chcę mi dołożyć do tego całą przyczepę części (m.in kompletny podnośnik, dwa siłowniki, koła zwolnic, kolumnę kierowniczą od jakiegoś ciągnika, kabinę, bębny, gwiazdy kół od C-330, skrzynię biegów i dyfer) tak jak pisałem ma założone nowe porządne opony przód i tył (tył 11.2 - 24 Mitas, przód 6.00 - 16 BFGoodrich).
Wypowiedzcie się, wiem że na forum jest bardzo dużo specjalistów od "Boćków" i "Kasiek"

Jeszcze zdjęcie:
