Strona 1 z 1

przegląd i remont c 328

: 24 lut 2008, 12:42
autor: arkoarek
zacząłem przeglad i remont swojego 328
muszę wymienić łożyska mechanizmy óżnicowego i wałka atakującego jak można ostawić wałek atakujący względem koła tależowego bez przyrzadu?

RE: przegląd i remont c 328

: 24 lut 2008, 14:01
autor: kawa
wałek atakujący musi zazębiać się z całą płaszczyzną koła talerzowego do tego służą podkładki dystansowe a luz międzyzębny można ustawić przy pomocy kalki wkładając kalkę między wałek atakujący a talerz kręcić kołem aby kalka weszla między zęby i po wyciągnięciu patrzysz czy nie jest pocięta jak nie to jest ok ,a jak jest pocięta to za mocny jest docisk do koła i może wyć w czasie jazdy

RE: przegląd i remont c 328

: 24 lut 2008, 22:33
autor: arkoarek
kawa napisał/a:
wałek atakujący musi zazębiać się z całą płaszczyzną koła talerzowego do tego służą podkładki dystansowe a luz międzyzębny można ustawić przy pomocy kalki wkładając kalkę między wałek atakujący a talerz kręcić kołem aby kalka weszla między zęby i po wyciągnięciu patrzysz czy nie jest pocięta jak nie to jest ok ,a jak jest pocięta to za mocny jest docisk do koła i może wyć w czasie jazdy
domyślam się że chodzi o standardową kalkę kopiującą
czy to nie będzie za mały luz ??

RE: przegląd i remont c 328

: 25 lut 2008, 18:26
autor: kawa
chodzi o kalkę techniczną taką przezroczystą

RE: przegląd i remont c 328

: 01 mar 2008, 16:52
autor: arkoarek
już jestem po remoncie tylnego mostu
wymieniłem łożyska tulejki uszczelniacze i oringi wszędzie gdzie były
wymieniłem też szczęki hamulcowe wszystko poskładałem na nowych dobrej jakości uszczelkach posmarowanych olejem
teraz skrzynia i most będzie z kilogram lżejsza bo tyle wyjąłem z niej błota z resztkami metalu powymieniałem tłok i pierścienie w podnośniku dorobiłem tez nowy smok pompy z filtrem
największy problem miałem z wyjęciem łożysk z wałka atakującego i nabiciem tuleiki wału podnośnika
jeszcze muszę odremontować błotniki tylne i zalać nowym olejem i przeprowadzę próby czy wszystko gra jak należy
teraz będę się przygotowywał do wymiany pierścieni w silniku chyba że po zdięciu głowicy okaże się ze potrzeba wymiany całych kompletów naprawczych i jeszcze musze sprawdziś głowicę jak to już zrobie to tylko malowanie zostanie i myślę że około kwietnia i maja będę miał ciągniczek wyremontowany na tip-top