360 3p nie chce odpalić.
: 01 kwie 2015, 23:43
Na początku witam wszystkich.Przeszukałem forum i inne strony ale nic raczej konkretnego nie znalazłem.
Zacznę może od początku tj. Po postoju zimowym i lekkiej odnowie postanowiłem wystawić traktor do drugiego garażu i tu pojawił się problem mianowicie.Odpalił na drugim obrocie pracował jak najbardziej prawidłowo więc wrzuciłem wsteczny i ruszyłem po 5 metrach zgasł brak paliwa (zapomniałem odkręcić kranika)więc odpowietrzyłem i zmieniłem miejsce parkowania.
Następnego dnia nie chciał odpalić więc ponownie zacząłem odpowietrzać lecz to nic nie dało nie zapalił(szła sama ropa)!! Z rzeczy które sprawdziłem do tej pory i które wymieniłem to:
-nowa pompka zasilająca
-nowe końcówki wtrysków
-nowa uszczelka pod głowicą (stara okazała się dobra)
-sprawdzona pompa wtryskowa
-nowy filtr paliwa
-zmierzona kompresja w cylindrach(każdy ok.29bar (+-0,3)
-ustawione zawory (na 0,30mm)
-sprawdzony i wyczyszczony cały układ dolotowy powietrza
-sprawdzony kąt wtrysku (były próby opóźnienia jak i prześpieszenia)
Panowie ja już sam nie wiem co jeszcze może być tego przyczynął:o
Proszę o pomoc pomysły co jeszcze sprawdzić może ktoś miał podobny przypadek*eek*
Dodam tylko iż okoliczni mechanicy rozkładają ręcę i twierdzą iż tylko kapitalny remont jest w stanie go uruchomić!!! (nie miał wycieków,Pobór oleju przez 130mtg to ok 100ml) czekam na sugestie pomysły.
Zacznę może od początku tj. Po postoju zimowym i lekkiej odnowie postanowiłem wystawić traktor do drugiego garażu i tu pojawił się problem mianowicie.Odpalił na drugim obrocie pracował jak najbardziej prawidłowo więc wrzuciłem wsteczny i ruszyłem po 5 metrach zgasł brak paliwa (zapomniałem odkręcić kranika)więc odpowietrzyłem i zmieniłem miejsce parkowania.
Następnego dnia nie chciał odpalić więc ponownie zacząłem odpowietrzać lecz to nic nie dało nie zapalił(szła sama ropa)!! Z rzeczy które sprawdziłem do tej pory i które wymieniłem to:
-nowa pompka zasilająca
-nowe końcówki wtrysków
-nowa uszczelka pod głowicą (stara okazała się dobra)
-sprawdzona pompa wtryskowa
-nowy filtr paliwa
-zmierzona kompresja w cylindrach(każdy ok.29bar (+-0,3)
-ustawione zawory (na 0,30mm)
-sprawdzony i wyczyszczony cały układ dolotowy powietrza
-sprawdzony kąt wtrysku (były próby opóźnienia jak i prześpieszenia)
Panowie ja już sam nie wiem co jeszcze może być tego przyczynął:o
Proszę o pomoc pomysły co jeszcze sprawdzić może ktoś miał podobny przypadek*eek*
Dodam tylko iż okoliczni mechanicy rozkładają ręcę i twierdzą iż tylko kapitalny remont jest w stanie go uruchomić!!! (nie miał wycieków,Pobór oleju przez 130mtg to ok 100ml) czekam na sugestie pomysły.