Strona 1 z 1
filtr z 330 do 328
: 13 kwie 2015, 18:17
autor: Esiok
czy podejdzie ten korpus z 330 do 328 czy to są inne otwory:?
RE: filtr z 330 do 328
: 13 kwie 2015, 20:23
autor: AndrzejD21
Wydaje mi się że tak, c 328 oraz c 330 prawie nie różniły się.
Zmierz sobie rozstaw śrub i porównaj z danymi z c330.
RE: filtr z 330 do 328
: 16 kwie 2015, 20:47
autor: Pawelc-328-
~Esiok, jest filtr paliwa, filtr powietrza, filtr oleju... -dobrze, że tak dokładnie sprecyzowałeś pytanie!
Domyślam się, że chcesz zmienić ,,Bąka'' na filtr wymienny, to wtedy musisz kupić przystawkę do bloku c-328.
C-330 ma inny filtr oleju...
RE: filtr z 330 do 328
: 17 kwie 2015, 11:40
autor: Esiok
chodzi o filtr oleju
RE: filtr z 330 do 328
: 19 kwie 2015, 17:49
autor: URSUS c 328
Jeżeli chodzi o filtr oleju to korpus z c 330 nie pasuje, musisz wymienić na taki
http://www.farmexpert.pl/korpus_filtra_ ... ukt30.aspx, uszczelkę musisz sam dorobić bo nie ma w sprzedaży.
RE: filtr z 330 do 328
: 19 kwie 2015, 20:23
autor: Grigs
Licz też zmniejszenia ciśnienia(zależnie od kondycji pompy i łoliwy). po takiej przekładce, zmniejsza się cały układ objętościowy.
RE: filtr z 330 do 328
: 26 maja 2015, 16:42
autor: Esiok
Panowie a czy ten filtr bąk można jakoś uszczelnić bo cieknie z niego olej:?
RE: filtr z 330 do 328
: 26 maja 2015, 17:40
autor: Pawelc-328-
No pewnie, że się da uszczelnić! Gdzie Ci cieknie?
Zakładasz nowe o ringi i nie ma prawa cieknąć!
RE: filtr z 330 do 328
: 27 maja 2015, 8:38
autor: Esiok
cieknie z tej szczeliny między korpusem a bąkiem założyłem taki duży oring ale to się nie nadaje,a do tego zaczyna mi migać kontrolka od oleju co pewnie spowodowane jest nieszczelnością bąka i gubi pewnie przez to ciśnienie:?
RE: filtr z 330 do 328
: 30 maja 2015, 16:32
autor: Pawelc-328-
Tam się zakłada 2 oringi!
Weź tego ,,Bąka" do sklepu, dopasuj odpowiedni wymiar tych origów i nie ma prawa nic cieknąć!

Żadnych innych cudów...
A kontrolki to można zakładać w święta na choinkę... sprawdź dokładnie ciśnienie na zegarze i wtedy można rozmawiać.
Kapiący filtr nie ma raczej nic do spadku ciśnienia...
Albo załóż filtr wymienny to będziesz miał kłopot z głowy.
RE: filtr z 330 do 328
: 31 maja 2015, 18:26
autor: Esiok
a czy mogę odkręcić korpus bez spuszczania oleju:?
RE: filtr z 330 do 328
: 31 maja 2015, 18:35
autor: Majo
Podłóż szmatkę i resztki wsiąkną. Poziom oleju jest niżej.
RE: filtr z 330 do 328
: 31 maja 2015, 19:18
autor: Grigs
Nie musisz spuszczać, załącz odprężnik\odprężacz, pokręć kołem pasowym wału z lewą strone, z "1-więcej" obrotów, pompa powinna cofnąć olej z bąkola i można śmiało odkręcać bez obawy że cały olej ucieknie nawet przed chwilowym odpalaniem\pracą silnika.
No chyba że stał np. dzień, olej zimny o konsystencji wody to nie trzeba się w to bawić, samo spłynie:p