dawid25 napisał/a:
Hmm, do Mielna kawał drogi. Koszt transportu byłby drogi. Rozglądam się za takim ale gdzieś tu w okolicach max 100km. Tamten mówiłeś że złom, po czym to poznałeś??

Na Wilkowice mogę przywieść... a z tego miejsc myślę że w dowolne miejsce w Polsce można go przewieść.
Parę słów o moim 3011, rok produkcji 1963. Zetor jest u mnie od 2005 roku. Wykorzystywany był 7-10 dni rocznie na potrzeby własne - sprzątanie lasu, ciągał w lesie mały wózek. Poprzedni właściciel w 2005 roku zmieniał 3 tuleje, robił głowice, szlifował wał a wnuczek połamał podnośnik. A ja go odkupiłem. Kupiony był bez podnośnika, ten obecny to raczej na sztukę. Tak na szybko: nowe zwrotnice od c360, wymienione tuleje przednich lag, wymieniony zaworek paliwa - nowy, nie kapie, wymienione kamienie w układzie kierowniczym - nowe, wymienione uszczelniacze w przekładni kierowniczej, nowy zaczep transportowy, kolektor wodny nowy, nowy kolektor wydechowy, szybkoobrotowy rozrusznik nowy, wstawiony alternator, nowa instalacja elektryczna - obecnie położona ale nie podłączona, nowe przednie lampy, nowe dętki, koła przednie mają 4 lata - 11.5/80-15.3, z tyłu pirelli 420/70/r28, pompa wtryskowa regenerowana, zmieniony nie potrzebnie na 1 cyl zestaw naprawczy - winny rozpylacz obecnie wymieniony, zrobiona głowica, nowa pompka hamulca, nowe bębenki hamulcowe. Błotniki tylnie są... Zetor nie picowany. Pali od strzała. Na bieżąco naprawiany, ale jest jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, dodaję części potrzebne do naprawy. Jest możliwość sprzedania na kołach normalnych, dobre na sztukę. Możliwość rejestracji... Sprzedaję bo mam c45.
Co trzeba zrobić przegwintować obudowę lewej pochwy lub wymienić - daję obudowę zwrotnicy, wymienić pokrywkę wałka WOM w dzwonie skrzyni - dodaje nową pokrywę, należy przegwintować z przodu śrubę trzymającą przednią podporę. Podnośnik naprawić lub wymienić. Jak strzelił podnośnik połamał kawałek obudowy tylniego mostu - można spawać lub za dodatkową opłatą dodam obudowę tylniego mostu w dobrym stanie.
Dużo kasy w niego wsadziłem, a dziś sprzedaję bo potrzebna jest kasaaaaa. Jeśli zapłacisz 7000 zł dodam mechanizm różnicowy, obudowę tylniego mostu, obudowę skrzyni - odcięta podstawa przekładni kierowniczej, pochwy, części drobne, ciężarki na koła, oryginalne tylnie felgi, maskę silnika idealną z emblematem - wypiaskowana, no i dokumenty. Podnośnika nigdy nie potrzebowałem, dlatego go nie robiłem.