Kupno Ursusa C328
: 30 sty 2016, 18:13
Witam.
Panowie potrzebuję waszej rady. Otóż Niedaleko mnie jest do sprzedania ciapek i zastanawiam się nad jego kupnem. Byłem go dzisiaj nawet obejżeć. Jest to egzemplarz z tego ogłoszenia:
http://olx.pl/oferta/ursus-c-328-CID757-IDdENRW.html
Ciapek pomimo rozładowanych akumulatorów odpalił na popych (niewielka górka i odpalił w momencie). Biegi polowe wchodzą bez problemu, jednak żeby wbić 5 i 6-ty bieg trzeba porządnie popchnąć lewarek, w przeciwnym razie dentysta po zębach skrzyni. Wycieków ze skrzyni nie zauważyłem, przy silniku jest spod pokrywy rozrządu. Dodatkowo przecieka odstojnik i pompka zasilająca przy pompie wtryskowej.
Nie jestem specjalistą od tego typu sprzętów,ale wydaje mi się że dobry silnik po zgaszeniu jeszcze przez chwilę powinien trzymać ciśnienie oleju.
Na rozgrzanym silniku wskazówka ciśnienia była mniej więcej w jednej trzeciej skali wskaźnika (nie pamiętam jaka to wartość). Po zgaszeniu silnika wskazówka pokazała 0 po upływie 3-4 sekund. Nie wiem czy można się tym w jakikolwiek sposób sugerować.
Poza tym ciągnik kompletny, w silniku żadnych podejżanych dźwięków nie usłyszałem, pracuje równo. Opony w bdb stanie.
Od razu zaznaczam, że oryginalność ciągnika nie gra roli. Szukam ciągnik który posłuży u mnie jeszcze dobre parę lat.
Czy wg was ten ciągnik jest warty ceny? Na co jeszcze mogę zwrócić uwagę.
Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Panowie potrzebuję waszej rady. Otóż Niedaleko mnie jest do sprzedania ciapek i zastanawiam się nad jego kupnem. Byłem go dzisiaj nawet obejżeć. Jest to egzemplarz z tego ogłoszenia:
http://olx.pl/oferta/ursus-c-328-CID757-IDdENRW.html
Ciapek pomimo rozładowanych akumulatorów odpalił na popych (niewielka górka i odpalił w momencie). Biegi polowe wchodzą bez problemu, jednak żeby wbić 5 i 6-ty bieg trzeba porządnie popchnąć lewarek, w przeciwnym razie dentysta po zębach skrzyni. Wycieków ze skrzyni nie zauważyłem, przy silniku jest spod pokrywy rozrządu. Dodatkowo przecieka odstojnik i pompka zasilająca przy pompie wtryskowej.
Nie jestem specjalistą od tego typu sprzętów,ale wydaje mi się że dobry silnik po zgaszeniu jeszcze przez chwilę powinien trzymać ciśnienie oleju.
Na rozgrzanym silniku wskazówka ciśnienia była mniej więcej w jednej trzeciej skali wskaźnika (nie pamiętam jaka to wartość). Po zgaszeniu silnika wskazówka pokazała 0 po upływie 3-4 sekund. Nie wiem czy można się tym w jakikolwiek sposób sugerować.
Poza tym ciągnik kompletny, w silniku żadnych podejżanych dźwięków nie usłyszałem, pracuje równo. Opony w bdb stanie.
Od razu zaznaczam, że oryginalność ciągnika nie gra roli. Szukam ciągnik który posłuży u mnie jeszcze dobre parę lat.
Czy wg was ten ciągnik jest warty ceny? Na co jeszcze mogę zwrócić uwagę.
Za wszelką pomoc z góry dziękuję.