Strona 1 z 1

Zetor k25 Szybkie i pytania i szybkie odpowiedzi .

: 03 cze 2016, 16:18
autor: Pahajos
Witam zakładam temat w którym będe zadawał krótkie pytania odnośnie zetorka , zaczne od tego czy te dwie duże szpilki m20 pod zwolnicą przechodzą aż do komory olejowej skrzyni , bo mam tam zerwane gwinty i nakrętki się obracają i troche zaczeło się pocić , chcę tą jakoś zregenerować ale niewiem czy spuszczać olej ze skrzyni . Chodzi o te dwie szpilki co trzymają mocowanie ramiona .

RE: Zetor k25 Szybkie i pytania i szybkie odpowiedzi .

: 03 cze 2016, 19:37
autor: Majo
Chodzi Ci o śruby, które trzymią płytę mocowania cięgna dolnego? Winą pocenia będzie uszczelka pochwy półosi. Musisz spuścić olej i zdemontować półoś, żeby wymienić uszczelkę.

RE: Zetor k25 Szybkie i pytania i szybkie odpowiedzi .

: 04 cze 2016, 9:41
autor: SEBRIGHT
Z tego co kojarzę to nie przechodzą, a wyciekowi winna uszczelka między pochwą a korpusem skrzyni, tak jak Majo napisał.

RE: Zetor k25 Szybkie i pytania i szybkie odpowiedzi .

: 04 cze 2016, 10:30
autor: Majo
Nie przechodzą na pewno. Wkłada sie je do pochwy półosi od strony skrzyni biegów i zaciskają się przy dokręcaniu płyt.

RE: Zetor k25 Szybkie i pytania i szybkie odpowiedzi .

: 09 cze 2016, 13:50
autor: Pahajos
Okazało się że wszystkie śruby mocujące pochwy są luźne *no* i te dwie śruby m20 się wyluzowały dość ostro aż częśc walcowa zaczeła wychodzi poza płyte i dokręcanie nie dociskało płyty tylko obracało ale jakoś się udało to skręcić , najlepszy kwiatek to zauwazyłem że swożeń przedniej belki nie jest zabezpieczony i wyjechał na pół długości *eek* a śruba m20 która jest przed swożniem powinna wystawiać gwintem jak przy pochwach z dołu a umnie jest wbita gwintem do przodu ( ktoś składał ciągnik i najpierw dokręcił przód a potem zakładał belkę i zorientował się że to nie w tej kolejności :) na koniec i tak zostawił )